Ik vond het weer eens tijd voor een topic van mijn toppertje! Vriendin heeft foto´s gemaakt en hier zijn ze dan!

Naam: Mickey van het Robbenest
Leeftijd: 5 jaartjes jong
Geslacht: Nee, gelukkig niet!

Niveau: Wij trainen nu L2 niveau
Schofthoogte: 1,13 meter
vader: Ronald van de Leurshof
moeder: Dendy van het Robbenest
Waar we mee bezig zijn: We zijn nu vooral bezig met de ontspanning. We hebben in de herfst-winter een dipje gehad en hij wilde niet meer ontspannen. Nu gaat het al veel beter. We rijden nu ook vaak zonder zadel en hoofdstel en dan komt hij heel lekker met zijn neusje over de grond en is hij heerlijk ontspannen! We zijn nu verder bezig met de galop en tempocontrole. Hij vindt dat vooral in de galop moeilijk. Af en toe wil hij veel te hard. Dit zijn ook gelijk mijn problemen!
Op naar de foto´s!) Ze staan niet op volgorde!

De foto´s zijn allemaal aan dezelfde kant van de bak gemaakt, omdat ze ergens anders heel onscherp waren!

Wijken vindt hij nog heel moeilijk, maar dat mag ook wel voor zijn leeftijd! Ik vindt het nog niet van belang dat hij hierin nagevelijk wordt, dit hoeft hij pas te doen als hij dit echt kan en ontspanning hierin vindt! Dit is ook nog zijn moeilijjke kant en eerst kon hij alleen maar steigeren als hij deze kant op moest wijken. Hij snapte het gewoon niet, dus ik ben enorm blij met deze foto!

Dit vindt hij dus enorm moeilijk! Tips??

Ik ben super trots op deze foto! Zo wil ik hem hebben, netjes ontspannen en over de rug

Bedankt voor het kijken en reacties vind ik altijd leuk!