even kort wat info
reve de grande (roepnaam reve of revje) is een merrie van Gribaldi x daimler
Ze is onder het zadel braaf maar erg voorwaarts, soms iets te.
dus we zijn er nu aan het werken dat ze wel fijn voorwaarts blijft lopen maar wel constant
in hetzelfde tempo. zolang ik figuren blijf rijden gaat het prima maar als ik een stuk over de hoefslag wil probeerd ze stiekem altijd wat harder te gaan.
waar ik zelf erg op moet letten is voor me uit kijken en mijn handen rechtop. ik heb altijd een knik in mijn pols en draai mijn handen wat naar binnen. heel vervelend.
ik heb nu 1x in de week les dus daar werken we hard aan.
ook wil ze nog wel eens op de voorhand vallen.
Verder is de galop nog niet zo soepel ze is dan nog niet ontspannen genoeg om dan netjes naar beneden te blijven lopen. het gaat wl al steeds beter. ik heb nu wel dat direct na de galop dat ze dan wel direct weer ontspand en dat ze dan ook weer meteen netjes loopt. alleen in de galop zelf wil dat nog niet zo lukken.
van de galop zelf heb ik nog geen foto's en de foto's staan niet helemaal op volgorde.
Het zijn geen hele spectaculaire foto's maar wilde ze toch graag even laten zien!
we hadden de dag ervoor les gehad dus ze was redelijk moe. en dat ben ik niet zo van haar gewend dus moest er veel meer aan rijden dan normaal.
Nou hier de foto's

ze mag er wel iets meer doorheen hier

volte

haar mooie hoofdje

en nog even poseren (als ze flink heeft moeten werken krijgt ze altijd een beetje een vies neusje)

jammer dat deze wazig is

en toen mocht ze weer gezellig op de wei

en dat waren ze weer

reacties zijn welkom!