de haag die ik eerst niet zou springen met Raimaer, en uiteindelijk toch maar welde coffineven achterbenen eronder zettenVos op de haagVos op de halve coffin
Ziet er weer simpel uit allemaal Lielle!En Raimaer gaat over die haag alsof ze het iedere dag doet Dat geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen.
Ziet er weer goed uit Lielle. De foto van Laquinta op de haag is echt super! (je hebt je voeten wel errug ver in de beugels?)
Het enige wat ik wil zeggen is let op de houding van je voeten. Maar verder..SUPER Lielle, ik zou het je niet na doen! Tot over 2 weken in Etten-Leur!
Ik had al het idee dat er bij de instellingen iets niet klopte Vond de foto's van Raimaer een beetje minder van kwaliteit dan anders Die van vosje op de haag is wel heel stoer trouwens!
Heel erg mooi Lielle! Ik vind die van Raimaer op de haag echt heel gaaf, die oortjes zo iets opzij. Echt heel stoer
Leuk om je weer in actie te zien. Het eerste wat me gelijk opviel was je rode rijbroek, althans, het gemis daarvan. Issie stuk? Of wassie nog vies van je val van raimaer?