Izo is een te klein gebleven KWPN merrie van 21 jaar oud. Ik heb haar nu ong. 1,5 jaar. Toen ik haar kreeg was ik erg bang, en mede dankzij Izo heb ik mijn angst helemaal overwonnen!

We zijn nu sinds een paar maanden écht aan het rijden gegaan. Vooral als ik kijk hoe we zijn begonnen!
We lopen nu zeker ook tegen een aantal dingen aan waar we beide erg veel moeite mee hebben:
- Izo vergeet vaak haar achterhand, en dan is het dus aan mij de taak om haar achterhand goed te blijven activeren en vooral haar actief te houden. De foto's zijn van een paar maanden geleden, maar nu rijd ik ondertussen met sporen. Dit helpt erg goed!
- Izo is heel erg sterk op rechts, en nu moet ik goed contact houden op links, en niet te veel op rechts
- Aan de galop word nu heel erg veel gewerkt, want eerst zat alleen het knopje KNOERDhard, kameelstand erop

Mijn aandachtspuntjes:
-mijn houding, hooft recht houden, geen piano handjes, tenen niet naar buiten, etc..
We zijn er nog lang niet, maar we zijn op het goede pad!
De foto's zijn alweer van een tijdje geleden, en ondertussen gaat het al beter

dit is even om te vergelijken hoe het vorig jaar oktober was:

OMHOOG KIJKEN

hier is dus ook zo'n momentje dat er geen activiteit is...

het voorbeeld: Kameel

daar gebruikte ze haar achterhand wel!

Graag opbouwend commentaar en houd het lief!
ps. ik zal binnenkort vragen of er nieuwe foto's gemaakt kunnen worden, zodat jullie kunnen zien dat het nu eigenlijk al een stuk beter gaat dan op de foto's