Vanmorgen ging het dus gebeuren Orbaldo halen.
We waren er kwart voor 9 eerst moest ie uit de bak gevist worden dat ging nog niet zo makkelijk want toen ie eruit was vloog ie net zo hard terug de bak in

Nieuwe deken erom beschermers om en laden maar euhhhh laden hij kwam niet eens in de buurt van de trailer.
Hij wou gewoon niet bij de stallen weg

het laden ging best redelijk.Op de hengstenkeurinmg duurde dat 1.5 uur nu maar 10 min.
(wel onder invloed van jos

Volgens de eigenaar moesten we snel rijden omdat ie zo onrustig was maar nog voor we emmen uit waren stond ie al hardstikke braaf.
Ik moest nog even tanken en toen hebben we nog gekeken maar niets aan de hand.
Op stal aangekomen was hij redelijk braaf maar wel heel heet kop erop en staart erop.
Tijdens het afdoen van de beschermers sloeg hij naar mij wel mis maar die trappen die ie van mij kreeg waren wel raak

We hadden besloten 'm eerst maar even te laten uitrazen voor ie op stal ging.
Jos liep er net wat te dicht achter en toen sloeg hij weer wel raak arme jos

Vervolgens heeft de hengst zo op zijn flikker gehad dat ie meer op zijn donder heeft gehad dan in de 3jaar hiervoor denk ik

Los in de bak kwam er een hele rodeo maar hij kan wel gaan.
Na de koffie wilde we'm op stal zetten.Heel lief kwam ie naar het hek enzo maar vergeet het maar dat we die rotbok op stalkregen.
Hij verzette geen pas

wilde het erf niet over en stond me alleen maar stom aan te kijken.
*zucht* het opstal zetten duurde langer dan het laden in de trailer uiteindelijk met touwen erachter kregen we 'm op stal *zucht*
Straks ga ik nog even kijken hopelijk krijgen we 'm daarna wel weer op stal

verder is ie hardstikke leuk hoor

morgen foto's!