In het begin hebben we nog SANEX en SAKKIA gemeet, dit was kort maar gezellig! En t gaat zeker gezellig worden over vier weekjes in Oenkerk! Het was de bedoeling ook nog henla_tent te ontmoeten, maar mn sms-tegoed was snel op en beltegoed was vantevoren al op dusja... SORRY!!! Zij had me nog wel gesmst, maar had dat pas 's avonds in de gaten, oops...
Een andere reden waardoor we elkaar misliepen, was dat ik eindelijk de "mistery-bokker"ging ontmoeten, waar mn oog al wel op was gevallen na vele malen smsen, pben en bellen. Hij was vandaag aan het werk, dus het duurde wel eventjes voordat ik hem eindelijk zag en nog langer eer ik hem eenmaal sprak! De eerste keer dat ik hem zag was bij de ingang van de hoofdring, ik ben helemaal vergeten welke hengsten er toen in de ring waren..... Hij stond daar en ik herkende hem gelijk! Maarja niet aanspreekbaar, te ver weg.... Wat later had ie even een lunchpauze genomen en we hadden dus ergens afgesproken. Ik liep op hem af, maar ging stiekum achterhem langs en sprak hem toen aan. hij schrok wel even en wist totaal niet hoe te reageren en we waren duidelijk beiden zenuwachtig en gaven elkaar een beetje verborgen een stevige hand. Het was maar kort, maar we hebben elkaar even gesproken en gezien. Het bleek dat Kiara van bokt en hij dezelfde brillensmaak hadden, dus bij haar kon ie ook niet meer stuk

Dus er is niet veel gebeurd, maar ik hoop zeker op een tweede meeting! We zijn alleen allebei erg druk in ons leventje en wonen niet echt bij elkaar in de buurt....
Ik heb gisteren trouwens ook zo'n 15 felicitaties PB-tjes gehad en dat had ik ook totaal niet verwacht... Bedankt allemaal!