Goed, voordat 7 man/vrouw goed en wel te paard zit....

De rest van de groep is naar het strand gegaan en wij gingen de binnenbak in. Tja.... daar rij je dan als strandruiter en strandpaard in volledige winterbepakking in een binnenbak

Wij dus weer naar het strand. Ik ben nu gewoon opgestapt waar ik normaal ook opstap en er is iemand meegelopen tot na het gladde stuk

Na een fijn stukje draf en galop ben ik de groep tegengekomen die op de terugweg was. Samen weer terug naar huis gereden. Achteraf was het maar goed dat ik niet de hele rit met ze ben meegeweest want ze hadden wat stukken ongecontroleerd hard gegaloppeerd omdat er een nogal druk paard bij zat. Ik zit nu net in een heropvoedingstraject met mn bijrijdpaard waarbij hij van mij niet ongecontroleerd hard mag galopperen dus ik was daar zeker niet gelukkig mee geweest.

Ik heb wel besloten dat ik voortaan altijd gewoon bij de stal opstap, en daar wil ik ook best wachten op anderen. Anders rij ik in dergelijke situaties voortaan gewoon naar het strand en dan wacht ik daar wel. Zo'n glijpartij is wat mij betreft eens maar nooit meer