weekje Friesland, praktijkschool met paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 19:59


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:45

Jah, die Rehorst heeft bij mij geen +puntjes gehaald, engerd. Lips are sealed Hij liep alle paarden enkel af te zeiken, alleen zn eigen (afgekeurde) arabier (loopt western op hoog nivo oid) was goed. Gaaaap. Gaaaap

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:33

Ik heb niks op Rehorst tegen,hij heeft een poos western les gegeven op de manege waar ik vroeger reed en was daar best goed in.

Hij praat wel wat veel over zn eigen prestaties maar kan wel mooi vertellen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 23:05

Concorde schreef:
Jah, die Rehorst heeft bij mij geen +puntjes gehaald, engerd. Lips are sealed Hij liep alle paarden enkel af te zeiken, alleen zn eigen (afgekeurde) arabier (loopt western op hoog nivo oid) was goed. Gaaaap. Gaaaap


Dat was een slachtpaard, maar hij heeft m teruggekocht van de verzekering. Nouja toen moest paardlief gebrand worden maar Rehorst zei "daar komt niets van in" en na heel veel gedoe/gezeur heeft Rehorst zn zin gekregen en is beest niet gebrand. Maar er moest wel een formulier getekend worden dat t paard niet meer op wedstrijden zou verschijnen. Ach daar is dus niets van terecht gekomen, Rehorst vond dat t paard potentie had om NLs kampioen te worden en tadaaaaaaaaa meneer heeft gelijk gekregen, paard is nederlands kampioen geworden.
Ik hoop echt dat ik de volgende keer dat ik daar ben niet weer Rehorst zo vaak krijg, heb volgens mij dit verhaal in 4 dagen (2 halve en 2 hele Haha! ) wel 5 keer ofzo aan moeten horen.... Nee, die vent ligt me niet zo

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:11

Ja idd hij is wel heel erg op van zichzelf. Zijn paarden zijn de besten, en wat een ander heeft is vaak niet goed. Maar verder is ie wel heel erg aardig hoor.