Heb een super rare dag vandaag..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Heb een super rare dag vandaag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 18:11

Die ik best vaak heb maar wat ik vandaag allemaal wel niet heb..
Rij ik vanochtend op m'n fiets richting school (is zo'n half uurtje fietsen) dus ik rij op m'n gemak richting school op een stuk waar voor de rest haast niemand komt, zie ik voetsporen en een stuk verder een man met een hond lopen niks aan de hand stuk verder een marrokaan die me ook zo vaag aan zat te kijken alsof k uit de lucht ben komen vallen. Ook niks aan de hand maar had wel in m'n achterhoofd dat ik wel eens uit kon halen als die wat raars zou doen . Kom ik aan bij een bruggetje waar ik naar beneden moest, en het is daar niet echt heel verlicht.. rij ik van dat bruggetje staat dr opeens een jongen in een rolstoel midden op dat pad waar ik dus haast tegen aan knalden. Kon er nog net langs en hij ging blijkbaar daar naar boven maar had daar volgens mij nogal moeite mee omdat er al een laag sneeuw lag, schrok me dood hoor k opeens achter me hem kei hard gillen. Ben maar snel door gefietst blijkbaar had hij niet genoeg kracht in z'n armen om omhoog te komen Ik doorfietsen ben ik bijna bij school, haal een vriendin op en voel opeens toch wel erg de grond onder m'n kont en jawel m'n achterband lek . Heel de weg nergens last van gehad en dan gebeurt dat weer.. best wel balen ik zou vanmiddag naar roos gaan dat ging dus ook niet meer door . Uiteindelijk toch op school gekomen, hebben we les wisseling loop naar het techniek lokaal loop k haast tegen een 3e klasser die mij leuk vind en waar k dus heel de dag door z'n vrienden lopen te vragen of k met hem wil.. . Maar goed ik ben nog wel heel thuis gekomen. Kom ik net op msn krijg k een hele lading scheldwoorden over me heen door een wijf die bij me in de klas heeft gezeten, dat ik alles had gedaan (vraag me niet wat ) en dat ze m'n huis wel ff in de fik kwam steken of zo iets niet dat ik het me aantrek ofzo.. Maar wel raar terwijl ze nergens een reden voor heeft.. hopelijk overleef k de dag verder, zo heb je niks dan heb je alleen maar rare dingen..
Laatst bijgewerkt door Moonlover op 30-01-03 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:59

Haal adem please!Ik krijg ademnood als ik dit zo achterelkaar door lees.

Erg warrig verhaal zo zonder Hoofdletters,Komma's ,Punten e.d!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:08

Debbie is Warrig...

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:11

HAhah vage dag. Hoop voor je dat je dat niet al te vaak krijgt.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:27

vage dag ja...
alleen wel banketstaaf dat je gewoon doorfietst in plaats van die jongen even naar boven te helpen!
alsof dat zoveel moeite is!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 19:53

Idd Lautje, daar zat ik ookal aan te denken... Verward

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 20:34

Ja daar dacht ik achteraf ook nog aan, maar waarschijnlijk had ik het niet eens gered tot bovenaan aangezien er een laag sneeuw lag en het was een steil afritje. Dan had hij waarschijnlijk nog in de sloot gelegen met rolstoel en al.. Nerd

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:50

Dat had je iig kunnen proberen, ik neem aan dat je je een beetje in kunt denken hoe frustrerend het voor die persoon moet zijn geweest dat hij niet naar boven kwam.