Tja...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Tja...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 14:15

Het leven kan raar lopen... op het ene moment lijkt het alsof je het helemaal voor elkaar hebt en dan dondert alles weer inelkaar... Ik heb een bekeuring gekregen voor het rijden over een busstrook... stom van me, net nu ik het niet kan missen. De auto moet verkocht, helaas en dat wil niet vlotten, we gaan hevig verlies lijden als we hem via een garage moeten verkopen... zucht... mijn broer zit ineens zonder werk en dat is erg deprimerend voor hem, voorla omdat het niet zijn schuld is en hij eindelijk een leuke baan had. ( zijn baas heeft een aantal opdrachten niet gekregen en nu moet hij personeel wegdoen.)

Gelukkig heb ik Blizz nog en ik weet dat wat er ook gebeurt ik ervoor zal zorgen dat ik hem in elk geval kan houden.

Ik zie altijd in dat geluk in kleine dingen zit en probeer ook zoveel mogelijk te genieten van elke dag... maar blijkbaar zit narigheid ook in kleine dingen en kan ik heel ongelukkig worden van dit soort relatief kleine tegenslagen

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:51

"Soms zit het mee, vaak zit het tegen...." Ik kon me voeger ook vreselijk rot voelen om zulke dingen en me bij voorbaat al ontzettende zorgen gaan maken, maar ja... dat heeft toch geen zin. Geniet van de dingen die wel goed gaan en leer van de dingen die fout gaan, en vooral: zorg dat je er zelf zo ontspannen mogelijk bij blijft.

Succes met de verkoop van je auto, ongetwijfeld komt het geluk ook weer aan jullie zijde !!

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:55

Eejz signe... Dus bij jou zit het ook allemaal niet echt mee Boos! Ik hoop dat het met de auto allemaal goed afloopt en wat betreft Blizz.. gelukkig geeft hij je veel plezier in je leven, ik wete hoe het is om zo'n troostvriendje te hebben! Veel succes! Leon

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:57

wees maar heel gelukkig met je blizz. paarden troosten je vaak fijn op zulke momenten...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:03

t leven is hard, maar eens zal er verandering in komen. gelukkig heb je je paardje nog.

I love ya

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:25

de automarkt is op het moment echt zwaar ruk Boos!

sterkte sig met je toestanden.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:30

Ik kan het begrijpen Dapperdier, heb zelf ook echt zwaaaaare problemen waar ik hier liever niet over schrijf, maar ik probeer het gewoon van me af te zetten en vast te houden aan de leuke dingen in het leven zoals je paard inderdaad, want als je er teveel over gaat piekeren dan kom je in een depressie en daar heeft niemand wat aan, vooral jijzelf niet! Dus laat je niet kisten door tegenvallers

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 15:51

Siggy schreef:
"Soms zit het mee, vaak zit het tegen...." Ik kon me voeger ook vreselijk rot voelen om zulke dingen en me bij voorbaat al ontzettende zorgen gaan maken, maar ja... dat heeft toch geen zin. Geniet van de dingen die wel goed gaan en leer van de dingen die fout gaan, en vooral: zorg dat je er zelf zo ontspannen mogelijk bij blijft.

Succes met de verkoop van je auto, ongetwijfeld komt het geluk ook weer aan jullie zijde !!


Zo denk ik er ook over siggy... ( dit is een bijnaam van me hihih)... `wie op zijn geluk vertrouwt, die vind een lusthof in het woud`

Maar het is wel heerlijk om het even te ventileren en dan te zien dat er meer mensen zijn die weten, begrijpen wat een paard kan betekenen.

Bedankt allemaal!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:15

jilleroo schreef:
wees maar heel gelukkig met je blizz. paarden troosten je vaak fijn op zulke momenten...



En wie troost je als je beide lieverd er niet meer zijn Verdrietig .

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:28

Maak bezwaar tegen de bekeuring, verzin een volgens jouw geldende reden waarom je daar reed (het was echt overmacht, er liepen jonge eendjes op de rijbaan)
Zolang je bezwaarprocedure loopt hoef je niet te betalen, je hebt zo een paar weken uitstel.

Zet de auto op internet te koop, met een beetje mazzel ben je hem zo kwijt.

Je broer vindt vast binnenkort weer werk, misschien nog wel leuker en beter betaald ook.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 22:54

Lia, doe je dat zelf ook wel eens? *LOL* En signe, al verandering???

daslie
Berichten: 36
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 10:35

he siggy,kan ik je ergens mee helpen dan moet je het zeggen.Je hebt m'n nummer al wil je alleen maar even over onzin praten bel me gerust en heel veel sterkte kop op meid.Groetjes suzan

"brammie is the best"

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 11:19

Dank je , allemaal!

De auto is nog steeds niet weg, maar ik ga morgenochtend naar een gagrage ion de hoop een goede prijs te kunnen vangen... De bekeuring ben ik alweer `vergeten` ( mijn moesje was heel lief en zie meteen ik betaal hem wel enzo, maar nu gaan we gewoon lekker uit eten na het concertje van mijn koor).

Ik heb inderdaad al eens bezwaar aangetekend voor een andere boete *schaam* Dat was voor foutparkeren. Ik had een leenauto van de garage mee en was vergeten dat die geen parkeervergunning had.. Ik kreeg mijn boete terug *juich*

Maar dit is gewoon mijn eigen domme schuld dus dan ga ik geen bezwaar indienen, zo ben ik dan wel weer.

Morgen ga ik ook naar de eerste repetitie van Kening Lear waar ik als figurant aan meemagdoen, daar heb ik zin in! En zondag heb ik als het weer even meewerkt een westernles met Blizz...

Mijn humeur is dus al weer wat opgeklaart en dan kan je `problemen`weer wat beter aan.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 11:19

Neel"]
[quote="jilleroo schreef:
wees maar heel gelukkig met je blizz. paarden troosten je vaak fijn op zulke momenten...



En wie troost je als je beide lieverd er niet meer zijn Verdrietig .
[/quote]

Ik! en Blizz!

knuffel van ons beiden!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 11:36

Af en toe heb je van de ***dagen, lekker naar de paarden toe en die kunnen je dan wel weer opvrolijken!
Ps. wat voor een auto is het???

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:02

Jaaaaaa ben je aangenomen als figurante!?!?! Helemaal te gek toch?! Nou, dat moet je dieptepuntjes toch wat overschaduwen hoor. Gefeliciteerd!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:55

Heel veel sterkte en je kan het hoor! Na regen komt zonneschijn!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Signe

Berichten: 5805
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 18:31

Of sneeuw! sweetie p. Van sneeuw wordt ik blij!! Zo mooi die witte wereld, zo rustig en kalmerend. Des te erger als het dooit en alles weer vies en drabberig wordt.

De auto is er nog steeds en we hebben nog wat troeven achter de hand om het op te lossen. Het is heel lastig om een relatief nieuwe auto in te ruilen voor een oudere. De prijs die garages ervoor geven is gewoon te laag. Dus dan particulier maar daar gaat gewoon wat tijd in zitten.

Vandaag hadden we weer een Kening Lear bijenkomst... ik vind het zo inspirerend om weer met theater bezig te zijn, wel raar om óp het toneel te staan in plaats van erachter, maar ik heb er zin in. Het wordt echt geweldig met 20 Friese paarden en een 8 span in een bak van 60 meter! Ik wou dat Blizz mee kon doen!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:36

Ah lastig,
dat had ik ook.
Dan denk je er later aan terug en dan denk je ''best vreemt eigenlijk''

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:33

Het leven is inderdaad hard, van dit soort dingen heb ik ook weleens, dan zit het allemaal niet mee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Annash, cissy, Dartel, SentiBot en 122 bezoekers