Hoi allemaal,
Ik ben net pas lid geworden om het simpele feit dat ik iets miste in mijn leven.
Ik zal jullie vertellen ik ben nu 27 jaar en heb vanaf mijn 10de een maatje gehad.
hij was mijn grootste vriend mijn alles door alle puberjaren eerste liefdesverdrieten hij was er voor mij.
nu sinds een half jaar niet meer 17 jaar lang was hij het waar ik elke dag naar toe ging.
Waar ik lekker mee tutten en ging rijden alleen dat werd op het laatst minder.
toen hij overleed dacht ik bij mijzelf nu even geen paarden meer alles de deur uit.
alle spullen die er niet meer toe deden weg.
nu heb ik het gevoel dat ik mijn dagen niet volledig krijg. als jullie begrijpen wat ik bedoel.
ik heb daarom ook voor mijzelf besloten dat ik op zoek ga naar een nieuw maatje.
maar soms voel ik mij daar nog wel is gek bij.
ik hoop alleen maar dat ik in ieder geval met dit forum weer is lekker kan genieten al is het maar vanhet plezier van anderen en wie weet komt er wel heel binnen kort weer een bij mij.
want ik mis het enorm.
alleen ben ik pas verhuist en ik weet hier van niks dus dat word eerst een zoektocht naar een mooie stal.maar goed dat is hier niet aan de orde.
ik hoop gewoon dat ik hier mensen vind die hetzelfde voelen en hun mening willen delen.
alvast bedankt voor het lezen van mijn berichtje in elk geval.