de gevallen vrouw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

de gevallen vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 11:42

Hallo bokkers, een verslag van de dag van gisteren.
Ik ben aan het oppassen bij een vriendin die ook 2 Lipizzaners heeft Primavera (wel bekent bij een paar bokkers Knipoog ) en Krabbe een jonge merrie die net onder het zadel is. Het waaide stevig maar ik dacht ik ga toch lekker rijden. Ondanks de wind fijn gereden. Primavera kan alles, appuyementen, piaffe en de passage zijn we aan het leren! Geweldig om eens op zo'n paardje met alle knopjes te mogen zitten. Haha!
'sAvonds had ik les met mijn eigen Capriola, ze was erg druk en zag in elke hoek van de bak spoken. In de 1e 5 minuten zat ik dus al in volle galop door de bak heen, maar ik kreeg haar netjes terug en zat nog op haar rug. Ze kalmeerde wat en het ging weer goed. De les begon en we gingen draven.
Halverwege ging een meisje van de vorige les weg en ze starte haar scooter die naast de muur van de bak stond! Jahoor paniek in de tent, 3 in volle galop, waaronder ik zelf. Zo hard heb ik nog nooit gegalloppeerd, daar kwam een bocht, jee veelste snel en te scherp en ik verloor mijn evenwicht. Ik ben nog even om de hals blijven hangen en na een ruk aan de teugel kon ik me zo langs de hals op de grond laten glijden! Jahoor eindelijk van de dikke dame afgevallen! Haha!
Heeft nog lang geduurd Haha! Haha! haha grapje
Daarna was ze wel weer braaf hoor, ik had wel ff bibbers in de knieeen maar dat was ook al gauw weer over. Jeeee zo hard had ik nog nooit gegallopeerd! En tja die val, eh laten we het er maar op houden dat ik nog moe was van de andere 2 paardjes die dag Tong uitsteken !