Accepteren doe ik het ook niet en ik zal mezelf altijd blijven afvragen of het ook anders gekund had, wat nou als.... Maar op VvdD staat wat er vandaag weer is gebeurd. Ookal ging het niet over Mistral, ik trek het gewoon niet langer. Al dat gezeur en gedoe met die man, en wie weet hoe erg het strax dan wel niet wordt als ik 2 paarden heb. De rek is er bij mij helemaal uit, ook door de heimwee en toch ook wel door mijn ontslag, ookal leek ik dat eerst niet zo heel erg te vinden. Ik heb nu geeneens zin om morgen naar stal te gaan, maar nu zonder werk weet ik anders ook niet wat ik met mezelf aan moet. Tis dat Suev me nodig heeft maar anders... maar ik heb even nergens zin meer in. Gelukkig loopt hij nu de sterren van de hemel ookal zit hij ook niet zo lekker in zijn vel, die lieverd ook

Ik voel me echt heel stinkmodder nu, vooral omdat ik weet wat voor een leven Mistral hier tegemoed gaat.

Voor degenen die mij advies hebben gegeven enzo: heel erg bedankt. Toch had ik jullie liever een andere uitkomst van het verhaal laten weten