Het was nog afwachten hoe mijn lichaam zou reageren.
Misselijkheid, diarree, ach dat zijn nog bijwerkingen, en die krijg ik voornamelijk van de 2e stofje dat morgen in mijn infuus zit...
Vandaag echter moest er gelet worden op mijn temperatuur en hartslag, of die niet 'raar' gingen doen.
Als dat zo was, was ik allergisch voor de stof...

Was dus wel ff spannend!
Gelukkig ging alles goed, alleen je moet wel een uur na de kuur nog nablijven, dus we waren van half 10 's morgens tot 14.00 uur 's middags daar....

Ook had ik het donkerbruine vermoeden dat ik heel erg misselijk weer zou worden maar het viel heel erg mee! Nauwelijks!
Deze avond heb ik dan ook een sinaasappel kunnen eten en een heerlijke salade van rauwe witlof, brie-blokjes, zoet fruit enz.
Nu nog even kijken hoe het morgen gaat, dan zal de misselijkheid wel komen en zal ik wel in bed liggen.
Voor hoelang weet ik niet. Bij de vorige kuur kreeg ik dus maar 1x per drie weken een infuus, maar wel zo heftig dat ik 4 dagen niet van mijn bed kwam...

Hopelijk duurt het dit keer maar 1 of hooguit 2 dagen dat ik echt misselijk ben, want ik moet nu dus ELKE DINSDAG, negen weken lang, aan 't infuus... en das natuurlijk best zwaar.
In elk geval heb ik de nieuwe Bit al te leen gekregen van Hetty mijn vriendin, en ook een fruitmand en een kaartje erbij, lief he?
Morgen ff de Bit lezen, heb al een gedeelte uit zoals het stuk over het ras de Tinker, en de 2 stamboeken van de Tinker hier in Nederland... interessant!

Ook een interview over een vrouwelijke springruiter afkomstig uit Amerika, was erg interessant om haar carriere verloop tot nu toe eens te lezen. Normaal ben ik niet iemand die al die interviews van topruiters leest, maar dit was wel leuk.

Springen he, blijf ik gaaf vinden!

Tot gauw, ik hoop ook morgen verslag uit te kunnen brengen van die dag, want dat betekent dat het niet zo zwaar was!

Lyvz en degene die nog wat meemaakt met zijn paard (of gewoon ff gezellig wil beppen), pb me alsjeblieft!
Als ik wat te lezen heb gaat de tijd sneller voorbij...

Thanks voor al jullie medeleven.
Voor mensen die het nog niet weten: zie ook het Sticky-Topic bij Algemeen, over de kraanvogels... Bokkers zijn kraanvogeltjes gaan vouwen en opsturen naar mij!
De legende klopt inderdaad:
ik voel me door hen al een stuk beter!
En geestelijk door jullie...