Zoals verschillende bokkers al weten, is het vandaag, de 27e januari 2 jaar geleden dat m`n moeder overleden is.. en niet alleen mijn moeder, ook mijn oom.. hij is al 7 jaar overleden ( of 8)
`s ochtends zijn we rond 9 uur naar zeeland gereden, lekker naar zee in vlissingen.
Hond mee, en helemaal naar de andere kant gelopen.. we hebben ongv. 3 uur gewandeld.
Ik had mijn *te kleine* paardrij-laarzen aan, dus mijn hielen hebben allebei een grote blaar, maar dat was het waard.
Het was echt een heerlijke dag.. ik had het er op het begin wel moeilijk mee.. regelmatig moeten huilen, maar verder hebben we heerlijk gewandeld.. we hadden geen bal meegenomen voor de hond.. dus die speelde met stokken.. die ze steeds weer achterliet zodra ze een andere hond met een bal zag spelen,.. waar ze uiteraard meteen achteraan ging, om de bal te stelen, die ze daarna uiteraard weer terug moest geven

Na de 3 uur wandelen zijn we naar vlissingen zelf toegereden, en zijn we wat gaan eten, leuk restaurantje, lekker gegeten.
De hond is doodop.. en licht moe in haar mand heel hard te snurken

Vanavond komt er nog wat bezoek.
Morgen weer gewoon naar school

Lara.