Ik lag net zo lekker..maar ja..toch er maar uit gegaan...

Toen zijn nicole en ik naar stal gefietst waar we de paardjes nog iets in diepe rust vonden...

Snel Asterix eten gegeven ,die lag nog heerlijk te slapen ..

Toen bij Obelix gaan kijken hoe het er voor stond met zn knotten..
Tot mijn grote verbazing zat alles er nog in...

Alles ging goed totdat we gingen inladen...

Na drie kwartier klooien stonden ze erop... Tnx aan de zoon van de eigenaar die zn paardje er even op wilde zetten toen stond obelix er zo op en toen montana ook redelijk snel haha

Daar aangekomen moest Iris (verzorgster en bijrijdster van montana )al vrij snel inrijden...Dat ging allemaal prima..Ze is 1e geworden!!!

Toen nicole .ging wel redelijk geloof ik,ze was zelf niet tevreden maar goed,we hebben een tijd niet gestart dus ja....
En toen moest ik!!!!!!

Obelix was erg doenderig en heb ik geprobeerd m te longeren vooraf wat dus niet echt ging wegens een LOODZWARE longeerbak...
Toch er maar op ,een vriendin even geholpen met losrijden en toen was ie er weer!!!!!

Me proefje ging super!Alleen had obelix gedronken denk ik want de hoefslag lag aldoor op de binnenhoefslag hahaha

Al met al ben ik 4e geworden met 153 + punten...
Ik ben erg tevreden en ik heb eindelijk een blauw lintje hahaha

Ook nog wat bokkertjes gezien..Veel kon ik er al maar het leukste was nog dat ik door bokt iemand heb terug gevonden met wie het kontakt wat verwaterd was en zodoende hadden we voor vandaag afgesproken...
Vanes ik vond het erg leuk dat je er was en ik zie je snel weer!!!!!

Verder hebben alle bokkers die meereden wel lekker gereden geloof ik en hebben we een gezellige dag gehad!!!
Sorry voor het mega verslag!!!

(let niet op mij,was nogal erg moe hahaha )

Heb ook 2 filmpjes gehad van Polly op bokt ,deze foto is ook van haar

Maar waar kunnen we de filmpjes uploaden?