Rocky op vakantie in de Veluwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Rocky op vakantie in de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 14:26

En of hij het leuk vond! Koe

Ik ben net terug van 5 dagen vakantie in Hoenderloo, we hebben gelogeerd op de Witte Hoeve, heel gezellig daar en lekker ontbijt.

De eerste dag was hij wat zenuwachtig met de bende koetsen die mee was, (hij wou er er de hele tijd vlak achter lopen nl) toen was ik ook behoorlijk afgemat, maar de volgende dag hebben we dan 30 km alleen rondgetoerd (mijn vriend met de fiets mee). Wat een heerlijke galoppaden hebben jullie zeg! Mogen wij in Belgie jaloers op zijn...

Wij komen volgend jaar zeker terug, maar dan langer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg geen wild gespot, en soms wat regen, maar wat een landschap, prachtig!

knuffelkont

Re: Rocky op vakantie in de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:21

Fijn dat jullie zo ontzettend genoten hebben en de foto's mogen er zekers te weten zijn hoor en leuk he zo met al die koetsen en paarden dat is altijd zo gezellig.
Leuk meid en zeker over doen hoor volgend jaar.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:52

Ziet er gaaf uit hoor. Ik ga in oktober naar Hoenderloo, helaas is het paard nog te jong om mee te nemen. Huilen

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:28

Bedankt! Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!

Jammer TinkerTreas, maar het zal des te leuker zijn als je even moet wachten, hehe Lachen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:11

lijkt me mooi om daar te gaan rondtrekken met je paard. Het zal wel een heel leuke vakantie zijn geweest maar ik heb toch 1 vraagje: waarom rij je met shanks buiten? Is je paard niet te houden op een trensje? Want het heeft toch verbazingwekkend veel inwerking op de mond hoor.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:20

WN-ITP -> ITP

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 20:16

Hallo reininglover, ik rij hem afwisselend op een trensje, ook op buitenrit, maar dit was de eerste maal op zo'n grote vlakte, en dan nog met 20 andere paarden waar hij naar toe probeerde te stormen, dus heb ik voor de zekerheid mijn shankbit gebruikt ja.
Maar ik ben er zeker voorzichtig mee, en trek hem nooit aan zonder reden, wees gerust! Lachen
(wat ik niet kon zeggen van de voorbijrijdende dressuurruiters met slof op de borst, maar das een andere discussie..Knipoog

xJeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:56

Volgens mij ziet Rocky veel op de tweede foto, hij zit zo aandachtig aan het luisteren! Lachen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:04

AstraGirlie schreef:
Hallo reininglover, ik rij hem afwisselend op een trensje, ook op buitenrit, maar dit was de eerste maal op zo'n grote vlakte, en dan nog met 20 andere paarden waar hij naar toe probeerde te stormen, dus heb ik voor de zekerheid mijn shankbit gebruikt ja.
Maar ik ben er zeker voorzichtig mee, en trek hem nooit aan zonder reden, wees gerust! Lachen
(wat ik niet kon zeggen van de voorbijrijdende dressuurruiters met slof op de borst, maar das een andere discussie..Knipoog

ah zo, ja dan zou ik er ook een shank in hebben gedaan Knipoog. ik was gewoon even nieuwsgierig.
Geniet nog maar veel van je prachtige paardje

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 11:27

No problemo, bedankt!
Op de 2de foto was hij aan het kijken naar de schaapskudde met herdershond die juist voorbij trok, zeker die bellen, boehoe Knipoog

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:17

mooie foto's