Ik kan het echt niet geloven, maar vandaag ga ik met mijn vader naar een stal kijken voor EEN EIGEN PAARD.
Het is bij mijn verzorgpony's maar me ouders willen nog wel wat meer weten over deze stal.
Als alles goed loopt, en ik word aangenomen, dan komt mijn droom dus uit.
nooit gedacht dat dit ooit uit zal gaan komen.
Ik zal jullie het verhaal vertellen hoe het ging.
Nou zaterdag ging mijn moeder mee naar me verzorgpony's.
Ik ging rijden, wat niet echt goed ging ben er afgevallen, dit kwam omdat er een hengst in de wei stond en die rende op het paard af waar ik op zat. (merrie.)
ze bokte en schopte, en ik maakte een koprol naar voren.
Toen kwam mijn vader even met zijn motor langs om ook even te kijken.
De eigenaren van me verzorgpony's waren er ook.
Toen vroeg de eigenaar van hoezo geen eigen paard? het is hier ....€
Toen ik klaar was met rijden afzadelen en de dingen gedaan die gedaan moeste worden.
Ik bracht het paard naar de wei toe, en me ouders liepen ff mee.( me pa in ze motor kleren.
)Toen stond ik lekker nog ff te kroelen, en zegt me ma opeens van, nou vraag maar aan je vader wat hij ervan vind om een eigen paard te hebben.
toen zei me pa als zo van, nou dat bespreken we niet hier maar ook met zo'n stem van niks daarvan.
toen we naar huis gingen ging me pa nog ff een stukje met ze motor rijden en toen na een uur kwam die terug.
ik had ondertussen met mijn moeder via msn al een beetje gepraat hoe dat dan zat enzo, en zat een beetje rond te kijken voor een fjord.
mijn pa kwam thuis, ik express natuurlijk boven gebleven.
me moeder begint over een eigen paard tegen me vader, me vader wou het eerst echt niet maar me moeder heeft me vader zover gekregen om te kijken wat de mogelijkheden zijn, en heeft alles aan me pa uitgelegd
ik heel de tijd boven gebleven, en natuurlijk af geluisterd.
tot me moeder vroeg van, ga je mee ff domino pizza halen, ja is goed zei ik.
kwam beneden me vader heel lief begroeten.
toen zei me pa iets van: ja echt leuk he.
en toen kwam ik met mijn actie, een paard is nog veel leuker.
en toen zei die, denies we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn, als dit allemaal goed uitkom dan kunnen we veder gaan kijken.
ik heel erg blij natuurlijk.
toen zat ik in de auto met me ma, en ze begon weer over een paard.
en toen we vlakbij domino pizza waren zei ze opeens: weet je al hoevaak ik aan een eigen paard heb gedacht, maar het kon gewoon niet, we gunnen je het van harte maar het kon niet, maar nu als ik 4 dagen ga werken zou het wel kunnen.
zo ging de dag voorbij, en ging ik savonds bij me vriendin slapen.
nou toen werd ik de volgende dag opgehaalt bij me vriendin door me ouders, en ze zeiden opeens ja morgen gaat je vader mee naar je verzorgpony's om even met de eigenaar van stal te praten hoe dat allemaal zit enzo.
ik helemaal blij, me droom die gaat gewoon uitkomen.
en toen zei me pa van, zou je dan mee willen om ook naar andere stalletjes te gaan kijken enzo.
ik ja tuurlijk altijd.
nou en zo vandaag gaan we voor een stal kijken.

ik wil heel graag een fjord, niet ouder dan 9/10 jaar.
dus als je een fjord verkoopt op iemand kent, wil je het me dan even laten weten?
hele blije groetjessss.