Zaterdag mag ik als groom mee naar Seoul.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:21

heel veel plezier!!!!! En ik wil een verslag!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 18:58

haike schreef:
heel veel plezier!!!!! En ik wil een verslag!


Party!! als ik terug ben komt er zeker een verslag...
Party!! WIL zelf ook wel.......... Knipoog

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 19:00

DendroFleur"]
Hoe laat moet je bij het Dierenhotel zijn?
[/quote]

Ik moet zaterdag tussen 12.00 en 12.30 bij het dieren hotel (v/d KLM) zijn we vertrekken om 17.00
[quote="marel schreef:
Gaaf zeg!
Hoe laat ben je zaterdag op schiphol? Welke vluchtnummer? Ik ben er dan ook dus wie weet spot ik je dan wel Lachen

Mijn vluchtnummer is KL865,
Ik ga met de trein dus ben rond 12.00 op schiphol en daar stap ik op de bus richting het dierenhotel, dus weet niet waar je moet zijn op schiphol.
Ik moet namelijk dan eerst de paarden laden en tijdens vervoer naar het vliegtuig en het vliegtuig zetten en tijdens het opstijgen erbij blijven.
Als de paarden rustig zijn kan ik achterin het vliegtuig bij de passasiers gaan zitten.
Laatst bijgewerkt door shasta op 23-01-03 20:39, in het totaal 2 keer bewerkt

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:32

Gaaf zeg!
Hoe laat ben je zaterdag op schiphol? Welke vluchtnummer? Ik ben er dan ook dus wie weet spot ik je dan wel Lachen

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:16

Jammer, maar als jij daar aankomt is mijn vriend al weer onderweg naar huis. Hij komt om 06.00 aan vanuit Johannesburg. Anders had je hem de groeten kunnen doen.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:06

Nou dat is nog best een eindje vliegen zeg, Ik ben in 1988 ook met een aantal paarden naar Seoul gevlogen, maar dan met lufthansa. De vlucht was met een boeing 747 alleen voor vracht en wij 3en als groomes voor de paarden. Heel bijzonder om dat eens mee te maken. Het was toen hoogzomer in korea en wat me het meeste is bijgebleven waren al die kleine mannetjes die als mieren het vliegtuig binnen kwamen toen we eenmaal geland waren. Heel apart, er waren er misschien wel honderd (of leek dat maar zo omdat we zo moe waren) De paarden waren gelukkig erg braaf de hele reis dus daar hebben we weinig problemen mee gehad. Mooie stad hoor Seoul je moet maar eens gaan kijken in (ik weet niet meer hoe je het schrijft) e tae won dat is een winkelstraat waar je echt geweest moet zijn. Al die kleine winkeltjes en dan die heeeeeele grote warenhuizen waar iedere etage zijn eigen thema heeft en er behalve heel veel etages boven de grond er ook iets van 4 onder de grond waren. Echt heel bijzonder.

Veel plezier!!!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 00:26

ivar schreef:
Nou dat is nog best een eindje vliegen zeg
Mooie stad hoor Seoul je moet maar eens gaan kijken in (ik weet niet meer hoe je het schrijft) e tae won dat is een winkelstraat waar je echt geweest moet zijn. Al die kleine winkeltjes en dan die heeeeeele grote warenhuizen waar iedere etage zijn eigen thema heeft en er behalve heel veel etages boven de grond er ook iets van 4 onder de grond waren. Echt heel bijzonder.

Veel plezier!!!

Dankje
Ik ben er niet zolang maar heb die straat wel op mijn lijstje gezet.
Hoelang heb jij er toen overgevolgen??
Met de KLM is vliegtijd 10 uur en 40 min, dat is ongeveer net zolang als de vlucht die ik toen heb gemaakt (met paarden) naar Mexico-stad.
Alleen daar komt wel bij dat je ongeveer in NL vier uur van te voren er moet zijn om te laden ectr. en daar ook als we geluk hebben en alles meezit vier uur nodig heb. Dus bij elkaar ben je dan al gauw 24 uur onderweg...

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 02:01

heeejjjj... shasta;

is het al zéker dat je gaat?
gaaf joh & weer spannend natuurlijk !!! Cool

Als ik niet zo ongelóóflijk bang zou zijn om te vliegen, lijkt het me ook wel gaaf... Knipoog

Maareh... we zullen goed voor "Hadjina" zorgen hoor

ik spreek je waarschijnlijk nog wel & zo niet... veel succes & plezier en tot gauw

groetjes

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 16:01

Colinda schreef:

is het al zéker dat je gaat?
ik spreek je waarschijnlijk nog wel & zo niet... veel succes & plezier en tot gauw

Zover het er nu uitziet gaat het nog steeds door, maarja dat kan zelfs morgen nog veranderen.
De terug reis gaat wel een dag later dan geplant, want er was geen vlucht terug.
Kom vanavond nog langs maar dan ben jij aan het dansen.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 18:33

shasta schreef:
zover het er nu uitziet gaat het nog steeds door, maarja dat kan zelfs morgen nog veranderen.
De terug reis gaat wel een dag later dan geplant, want er was geen vlucht terug.
Kom vanavond nog langs maar dan ben jij aan het dansen.


hoi ,

ja ...klopt, vanavond ben ik er niet *LOL*

goeie reis, mocht het doorgaan en tot gauw !!!
(wanneer ben je terug?) Bloos

groetjes

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:45

Ik kan me niet zo goed herrinneren hoe lang we gevlogen hebben, maar op de heenweg zijn we over angorich (schrijf je dat zo?) gevlogen en hebben daar een tussenlanding gemaakt. Terug zijn we via hong kong gevlogen en dat duurde echt superlang ik geloof wel iets van 21 uur ofzo. Toen hadden we trouwens geen paarden mee omdat ze daar gebleven zijn (snik) En dan heb je ook nog het tijdsverschil hé wat was het ook al weer? 7 uur of 11 uur errug fijn als je terugkomt. Moet je veel bijslapen, maar deze ervaring nemen ze je iig niet meer af.

Als je de kans krijgt probeer dan nog even naar kwa chong city te gaan, naar de renbaan van Seoul, daar zijn nml de paarden geweest voor de OS in 1988. Mooi terrein hoor en een stukje verderop is een zwembad, dierentuin en pretpark misschien ook wel interresant als het tenminste open is en je dat leuk vindt. Ik weet niet of het nu ook nog zo is, maar toen ik er was hadden de mensen geloof ik nog niet zoveel "blanken" gezien want ik werd regelmatig aangeraakt door van die oma koreanen die even wilden voelen Ha ha ha ha.

Nou veééééé'l plezier hoor.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 10:16

ohhh Leuk joh!!!!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Party!! veel plezier!!!
Lijkt me supercool

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 19:50

Ben er weer .................
De reis is zeer goed verlopen, paarden waren redelijk rustig, dus was een relax tripje.
Ga nu eerst ff slapen, ben mega moe kan namelijk nooit slapen in het vliegtuig .
Morgen zal ik wat uitgebreider vertellen hoe het was.
Het was bere koud (-17 graden) Brrrrrrrrrrrr