Snowdon bood zich ook vrijwillig aan, niet wetende waar hij aan beginnen zou... }>
Zo gezegd, zo gedaan. Om half 1 heb ik Snowdon van het station in Heerenveen gehaald en hebben we na een korte kennismaking met Gammon eerst een kopje chocomel gedronken. Daarna was het tijd voor het echte werk! Gam samen gepoetst, opgezadeld en hup, opstijgen. Gam begon al een beetje heen en weer te mieren (nieuwste hobby) maar liet zich toch bestijgen door Snowdon.
Ik kreeg de camera in mijn handen geduwd en heb hun tweeën als volleerd cameravrouw op de film gezet.
Ik moet zeggen dat Snow Gammon heel voorzichtig heeft gereden, beetje aftastend wat voor Gammon een teken was dat hij zich niet zo hele erg wilde inspannen. Meneer heeft tegenwoordig veel been nodig om in beweging te komen en te blijven

Ik heb ze nog aangemoedigd om een sprongetje te maken maar nee, wel 2 stakingen op de band kunnen zetten.
Ik heb alles gefilmd en misschien komt Snowdon morgen nog ff online om te pielen en foto's te plaatsen maar ik weet niet welke momenten hij uit kiest.

Daarna in de bak nog gemeet met Anna-Jelly & Ewald en Littleroosie & Laica, die crossten ons vol in galop bijna omver.

Gammon nog een sappig peertje gegeven na het afzadelen en vertroetelen en toen onszelf weer getracteerd op choco.
L.R. en A-J kwamen ook nog gezellig bij ons zitten en na gezellig te hebben gekletst hebben we de 3 paardjes nog even los in de bak gehad want ja, bokfoto's moesten er natuurlijk ook nog komen!!
Dat is wel aardig gelukt volgens mij

En dan heeft Roos nog iets leuks te vertellen over Snow en Laica, hè Roos??