Eerst gingen we even een foto rolletje halen en broodjes maken bij nath thuis, ik deed het rolletje even in haar foto toestel en we gingen opweg naar Miranda waar we de trailer op haalde!
Nath dr vader ruilde later de auto even om voor de bus, dat is toch makkelijker

Op stal aangekomen poetste ik Valentina, beenbeschermers om, bandages.
Alle spullen werden gepakt zodra ze klaar was gingen we naar achter naar de trailer.. *zou ze er in gaan*

Nath hield haar vast eerst rustig proberen toen de zweep erbij genomen (de vorige keer liep ze er dus zo in...met de zweep)
Nu dus niet

Ook Annemiek kwam.. longeerlijn erbij, snoepjes en heel de ratteplan.. maar nee *eigenwijs* ze vind strand hardstikke leuk!!!
Opslot ging ze er toch in.. Kim de hond ging ook mee in de auto...en daar gingen we *spannend*
op strand aangekomen trailer open en ze kwam er natuurlijk meteen uitgedenderd.. ik snel me jas aan chaps aan en

Jeetje wat was ze druk zeg.. echt niet normaal ze had er dus kennelijk echt echt echt heel heel veel zin in

Wat stap was.. tja ikke niet wille wete hoor

dribbel..dribbel..dribbel

Al helemaal bezweet gingen we bij hoekvanholland het strand af even een stukje "relaxt" de duinen in... dacht ik dus

Dat werd hem dus niet want ze wilde echt keihard rennen *tja ik die al zolang ziek is.. en tina die nu even nietzoveel conditie heeft.. dat gaat even niet*

Volgende keer beter

terug koos ik maar voor de rustige weg en kwam uit bij de trailer waar nath en kim nergens te bekennen waren..*lang leven de mobiele telefoon*
Nath dacht dat we in de duinen verdwaald waren.. ze dacht dat ik geen telefoon bij me had.
Wij weer terug naar het strand.. waar we nog wel wat leuke foto's hebben gemaakt (die komen erop zodra ze klaar zijn)
Afgezadeld dekentje op.. ze had trouwens ook nog een super de luxe/mooi nieuw deken en nieuwe bij behorende transportbeschermers

Binnen 5 min stond ze in de trailer!!! toppie he!!

Wat zal ze lekker slapen

Weltruste allemaal!!!!
kussss, Tina&Marjolein