Deze keer kunnen we helemaal trots zijn op onszelf, want we hebben zonder advocaat geprocedeerd.
De handelaar van mijn Jeep had een civiele procedure tegen mijn man en het bedrijf van mijn man opgestart omdat hij facturen betaald wilde hebben, die allang betaald waren. Hij had de facturen gefraudeerd door het kenteken van onze andere Jeep erop te zetten. Mijn Jeep was via hem verkocht en dat geld hadden we nooit gekregen. Na een zakelijke ruzie met mijn man ging hij ons 'zakelijk en prive kapot maken'zoals hij dreigde en het gevolg was een deurwaarder met een dagvaarding. Ik schrok zo dat ik wou betalen, ook al was het niet terrecht. We zijn toch de procedure ingegaan, die al met al 1 jaar heeft geduurd...alles schriftelijk. Vandaag kwam eindelijk het vonnis van de rechter: eiseres (de handelaar) is in het ongelijk gesteld en moet de proceskosten betalen!
Na-na-na-na-na!!!!!

Met nog wat sneren en trappen na van die rechter!!!!
En het mooiste is natuurlijk dat de naam van zijn advocaat er staat en bij ons op hetzelfde plekje: procederend in persoon

Tjah..zo heb je nooit wat en zo win je 4 rechtzaken in een paar maanden tijd. Helaas ook nog 4 te gaan, want we zijn nog niet klaar met datgene wat een paar maanden terug speelde...wat de meesten wel weten...
Inmiddels zijn we aardig thuis in het juridisch vakjargon, dus als er nog iemand een advocaat nodig heeft

Groetjes Suzanne