Wij hebben een huis gezien met 8 paardenstallen (!) waar we errruug onze zinnen op hebben gezet!
De prijs was natuurlijk erg hoog maar er zit ook wel veel grond bij. Zoveel dat we het waarschijnlijk niet eens allemaal nodig hebben.
Door dus niet alle grond te kopen is dit huis waarschijnlijk toch betaalbaar voor ons! Wij blij

Tot dat de hypotheker dwars ging liggen. Die hebben we telefonisch het hele verhaal uitgelegd en een afspraak gemaakt voor as dinsdag. de zaterdag erna gaan we dan voor 2e keer naar het huis kijken om met die makelaar nog wat dingen te overleggen.
nou belt die eikel van een hypotheker de afspraak af omdat het toch niet haalbaar was voor ons op basis van salaris

Ik dus zeggen dat ik TOCH die afspraal wil ivm het afstoten van weiland en dat het DAN dus wel haalbaar is, heeft de knuppel al een andere afspraak gemaakt en nu wordt het een week later!

Nou kom ik daar wel overheen maar mijn vertrouwen in die man is weg!
Hij vind dat het niet haalbaar is, en ik wil het haalbaar maken. Dan maar geen gigantisch groot weiland! Als ik maar een stukje heb en die stallen dan ben ik blij!
Ik heb niet het idee dat hij erg zijn best gaat doen voor ons...
Ik heb voor de zekerheid ook maar een afspraak gemaakt met zijn concurent }>
Nu maar hopen dat het toch doorgaat allemaal.... in mijn hoofd woon ik er al een beetje namelijk