Van vrijdag 4 juli tot vrijdag 11 juli ben ik naar Renesse geweest. De week begon heel mooi.. maar zaterdag was het bewolkt en regende het. En dat is het de hele week blijven doen.. totdat we vrijdagochtend in de auto terug naar Boskoop zaten, toen was het opeens heel zonnig. Ik was in Renesse samen met Liset (Lisetjj) en haar paard, Ilse, (Ilsjepilsje), haar man, haar dochtertje en ik had Ilse haar paardjes meegenomen. We hebben het prima naar ons zin gehad, alleen het weer zat een beetje tegen
Liset en ik hebben iedere dag gereden , maar maar een aantal keer op het strand, omdat Liset haar paard dat ’n beetje eng vond. Lars was nog nooit van zijn leven op het strand geweest en daarom verwachtte ik dat hij erg druk zou zijn, maar dit viel reuze mee. Hij vond het strand helemaal geweldig, en dat zul je zometeen op de foto’s ook wel kunnen zien. Onze strandritten werden begeleid door Sabine (_Aise_) Nog super bedankt daarvoor!!
Dinsdag 8 juli hadden we een fotoshoot door Charlène (aiselover) en ik ben super blij met de foto’s. En ik vind ze zeker goed gelukt ondanks het slechte weer!!! Charlène ook jij heel erg bedankt!!
Genoeg gepraat, hieronder de foto’s. Oja ook de linkjes zijn de moeite waard!

Van links naar rechts, Sabine met Senta, Ik met Lars en Liset met L
Liset en ik

Lekker crossen over het strand!!

Lekker spetteren!!

Lars zijn lekkere koppie!
Waaacht op mij!
Gekke bekken trekken!

Lars heeft op het strand even bewezen dat hij best kan uitstrekken!

Ik vind het hier echt heel leuk
!!! Kiekeboe!!

Mooi ben ik hè?!
Lars zijn mooie koppie

Yiieahaa!

Hee?! Wat is dat daar op de grond?
Sta ik erop?

Ja gatver, daar ga ik dus echt niet door heen!
Oh! Foto, smile!

Nog een paar foto’s in het natuurgebied

Hé wat gebeurt daar?

Speknek
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een berichtje achter zou laten!
L @ Strand, made by Aiselover
ook even in het andere topic kijken
De een na laatste foto is erg leuk, Lars staat er daar zo statig bij!