5 jaar geleden heeft mijn paard bij de vorige eigenaar een hele nare ervaring opgedaan met een trailer.
Ze wilde de trailer niet uit en toen hebben ze haar geprobeert te draaien in de trailer.

Ze hebben haar eruit gekregen maar ze heeft de hele trailer uit elkaar getrapt en de hele boel kort en klein getrapt.
Toen ik haar heb gekocht in Juni 2002 moesten we een hele grote vrachtwagen huren zodat ze gebracht kon worden.
In de trailer wilde ze echt niet meer.....als ze een trailer gewoon zag staan ging ze er al hard vandoor.
Nu oefen ik met haar en dat gaat heel erg goed

Ik heb alle tijd ervoor genomen en heel erg veel geduld erin gestopt en natuurlijk zeeén van tijd maar ik ben beloond hoor

-De eerste tijd ben ik gaan wandelen om de trailers heen en er tussen door.
-Een paar keer later ben ik voorin de trailer gaan zitten en heb haar laten grazen en vol gestopt met snoepjes.
-Weer later de trailerklep naar beneden gedaan en haar laten kijken en snuffelen.
-Weer later haar laten oefenen met voetjes op de klep te zetten.
-En nu..........wel heel wat keertjes verder maar dat maakt niets uit loopt ze uitzich zelf de klep op.
En ga ik met brokjes in de trailer op m'n hurken zitten en probeer haar erin te lokken.
Vandaag heeft ze zomaar met 3 benen in de trailer gestaan en vond het nog leuk ook!!

En ze ging er ook heel erg rustig en netjes erweer uit.
Ik ben helemaal HAPPY

I Love My Horsy

Groetjes: Corina