Dus onder mijn les, zie ik overal zaklantarens het weiland afzoeken, voor de bak stond een politiebusje een motor en 2 auto's. Overal zaklampen, dus ik was klaar met lessen loop terug naar stal, overal politiemannen.... dus ik zadel af en ga ff buiten kijken waar ondertussen een paar meiden stonden.
Het gaat om 3 mannen, 1 buitenlandse donkere man, en 2 donker geschminkte mannen.
Komt er een meid langslopen helemaal geschrokken, bij haar in het stalgebouw (er zijn meerdere stalgebouwen) was de buitenlandse man geweest en die was de stal uit gevlucht, het weiland ingegaan en daar in de sloot gesprongen. Inmiddels door de politiehond opgespoord, en in zn been gegrepen, hij kwam drijfnat en mank het weiland uitlopen. Toen ik wegging waren ze nog druk aan het zoeken en hadden ze weer een spoor gevonden. De opgepakte dader waren ze aan het uithoren in een busje.
In totaal waren iets van 15 busjes, 3 motoren en verschillende auto's ingezet. De hele omgeving was afgezet!!!
Naar mijn idee gaat het nu niet zomaar om een simpele inbraak!
Ik had net al op de teletekst van de regio gekeken of ik wat kon vinden... maar tevergeefs....
Zo maak je nog eens wat mee!!!