apparte ervaring/gebeurtenis.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

apparte ervaring/gebeurtenis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 16:36

ten eerste, ik weet echt niet waar dit topic hoort.

Vandaag om een uur of 1 ging ik naar mijn vz pony's toe. Dat is een kwartiertje met de fiets. Altijd kom ik dan langs een bruin groot paard, waarvan ik weet wie de eigenaar is. Ze is al ong 36 jaar. Maar ik kwam er nu langs, en ze lag helemaal plat. Ik reed er voorbij, maar stopte en reed toch even terug om te kijken. Ik had zo'n voorgevoel dat er iets niet klopte. Ik klikte met m'n tong, en ze bewoog duidelijk haar hoofd. Dus ik dacht aan de ene kant: nou ja dat zal wel goed zijn..
Dus ik reed door. Net kwam ik terug, om kwart voor 5, en reed ik dus weer langs dat paard. Ze lag nog steeds hetzelfde, en er stonden 3 mensen omheen: de eigenaar, een dierenarts, dacht ik, en nog iemand anders. De DA zat er rustig bij, en aaide haar. Ze bewoog nog wel even met haar benen, maar haar hoofd lag nog steeds plat. Ik denk dat dit het einde voor haar is... Maar ik vind het zo raar dat ik er zo'n voorgevoel over had, want ja, zoveel paarden rusten zo, zoals zij..

Marije_jiplover

Re: apparte ervaring/gebeurtenis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:07

MD-->VvdD

mupjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:09

dat is wel heftig dan!
het paardje is al behoorlijk op leeftijd ja dus je weet niet wat het kan zijn...
ik had dat ook toen mijn pony (26) 23 was, toen lag die ook zo stil als jij beschrijft en ik schrok me kapot!
meteen klikke en hij sprong omhoog zo van doe normaal ik sliep..

mja het is afwachten nu denk ik?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 17:55

tja, ik zie het wel als ik de volgende keer erlangs fiets... Maar eerst vond ik het ook altijd raar als een paard zo plat lag, maar ik zie het nu toch ook heel vaak, en weet dat er dan niks aan de hand is, maar nu dus wel..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 08:13

ik ben er gisteravond met m'n buurhondje langs gelopen.. Het paard lag aan het begin van het weiland, met een zeil over hem heen, en bakstenen, op het zeil, en de hoefen staken eruit. Je zag helemaal de vorm van het dier.. Het lag zo, dat iedereen die erlangs fietst/loopt het zo zou kunnen zien.. Ik was er wel van geschrokken, dat je de ene dag, het paard vrolijk in de wei ziet grazen, en de andere dag dood in de wei ligt.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:16

Dat is wel naar zeg!
Maar het gebeurt vaak, heel onverwacht. Maar uiteindelijk heb je niets kunnen doen.
Voor het paard was het tijd om weg te gaan.

Sterkte! Ach gut

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 08:24

ja, en het is goed zo, want de eigenaar is er bij geweest, bij de dood. Maar toch voel ik me wel wat schuldig dat ik niet beter ben gaan kijken de eerste keer.. Maarja, ze zaten er uiteindelijk toch bij.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:36

Je moet je niet schuldig voelen, jij kan er niks aan doen!

Veel sterkte..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 14:36

het begint steeds raarder te worden, met mijn voorgevoelens/gedachten... vandaag zou ik met de eigenaar van mijn vz pony's met 1 pony naar de stamboekopname gaan. ik zat op de fiets naar de de eigenaar toe, een beetje te bedenken dat ik dit verhaal aan hem ga vertellen aangezien hij de eigenaar ook kent. Toen dacht ik aan zijn reactie, hij zei in mijn gedachten: oow, maar sindy is ook dood. Waarom in vredesnaam sindy in me op kwam wist ik niet. Nou ja bij de eigenaar aangekomen, heb ik het verhaal verteld en wat gedronken. Daarna gingen we looppes naar de pony's om shandy op te halen. Maar inneens zien we sindy vast liggen in het stalletje. Uiteindelijk kwam ze wel overeind maar wou niks eten. Toen wou ze weer gaan liggen, en zat de hele tijd naar haar buik te schoppen. Ze had koliek!! De eigenaar meteen de DA gebeld, en na veel gedoe, gaat het nu weer veel beter. Maar we zijn trouwens niet meer naar de stamboekopname gegaan. Maar ik vind het wel weer erg appart.

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 19:24

woow
het lijkt wel of je een 6e zintuig heb!
best raar allemaal!
nou ja sterkte!

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:09

Volgens mij heb je idd een 6e zintuig.Dat is wel apart dat je dat aan kon voelen.

Hoe gaat het met je vz pony?Veel sterkte

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 09:04

volgens mij goed, anders had de eigenaar wel gebeld. Ik ga er vandaag heen Lachen

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 10:14

Wat bijzonder! Laat deze 2 gebeurtenissen een les wezen dat je altijd naar je voorgevoel moet luisteren.