Readen bestaat niet en is gewoon fantasy.
Er zijn twee soorten fantasy.
* De eerste is dat je doet alsof je kan readen en en opzettelijk mensen mislijd.
Dit is echt bedrog.
* Het tweede zijn de readers die denken een gave te hebben.
Zij hebben zo'n rijke fantasy dat zij in zichzelf geloven en niet meer met beide benen op de grond staan.
Ik denk dat het overgrote deel van de readers in de onderste categorie vallen.
Uit eigen ervaring durf ik keihard te beweren dat readen niet bestaat.
Ik heb ook geloofd en heb zelf zeker 5 readers meegemaakt.
Zowel voor mezelf, familie, de paarden en de honden.
Ik wilde zo graag geloven dat ik er helemaal in mee ging.
Ik riep net als jullie dat het bestond. Was dus echt overtuigd van het bestaan van het zesde zintuig.
Echter, toen werd ik wakker.
Verschillende readers vertelden verschillende dingen over dezelfde zaken.
Sloegen regelmatig finaal de plank mis.
Ik heb een aantal readers van Bokt gehad. Ook diegenen waar jullie zo zeker van zijn dat zij echt kan readen.
Maar ook readers van buiten Bokt.
Nog steeds wil je geloven dat het bestaat want je wil immers graag bevestiging op je vragen krijgen.
Als je een reading aangaat dan ben je nu eenmaal op dat moment niet helemaal met je volle verstand erbij. Je zweeft dan zelf al te veel zeg maar.
Je bent te veel zoekende op dat moment.
Maar toen ik alles eens op een rijtje ging zetten en eens mijn verstand er bij aansprak en er wat meer over ging lezen werd het voor mij heel erg duidelijk.
Readen bestaat niet.
Jullie geloven maar wat je wil maar zeg niet dat je nooit gewaarschuwd bent.
Voor de readers hier zou ik willen zeggen dat ze eens in de spiegel moeten gaan kijken en eerlijk naar zichzelf moeten zijn.
Ik heb hier gesproken uit eigen ervaring en hoop dat het toch voor een enkele de ogen doet opengaan.