Op Bolivia buiten gereden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 20:17

Vanmiddag ging ik naar de manege, samen met een vriendin, Stéphanie. Maandag ga ik meestal naar Bolivia, haar poetsen enzo. Dus vandaag ook en Manon was er ook. We hadden via MSN afgesproken dat we vandaag met haar door de Bernisse zouden gaan wandelen (alleen stappen) met mij erop, Stéphanie mocht ook een stukje, maar ze had wel 2 jaar niet meer op een paard gezeten dus ze vond het nog wel een beetje eng. En ze is ook niet zo heel groot dus dan is Bolivia ook wel weer groot voor de 1e keer na zo'n lange tijd.
Maar het was heel erg leuk, maar wel warm. Bolivia was hardstikke braaf. Manon liep er wel naast en met een tussenstukje (ik bedoel zo'n stukje dat je aan beide bitringen vastmaakt en waar een ringetje aan zit voor een halstertouw ofzo) en halstertouw dus wel beetgehouden. Ze kent de omgeving daar dus nog niet zo goed en als Manon ernaast loopt vindt ze alles ook veel minder eng. Dus zo kon ze toch wennen met toch iemand op haar rug.
Ze was wel heel erg kijkerig en als ze omringt is door bomen, dus een soort bosachtig stuk bijvoorbeeld, dat vind ze dan een beetje eng. Maar ze schrikt echt nergens van zowat! Er zijn ook verschillende auto's, fietsers, scooters, skaters, tractors enz langsgekomen maar echt schrikken deed ze niet. Het was echt heel erg leuk, maar toen we langs de manege kwamen en ze paarden hoorde bleef ze maar hinniken. Lompe Koe . Nee hoor, ze is heel lief.
Dus dat was wel leuk! Party!!

Manon heeft trouwens een nieuwe dekje, jaja boeiend he *LOL* . Echt heel mooi is dat! Het staat echt heel mooi bij Bolivia. Enne Sanderijn: Met een gouden randje!!! Lachen