Nu weet ik wel hij is nu met die vorst de wei niet in geweest en staat dus meer op stal, maar toch...
Aan het einde van de les was Laiser behoorlijk nat van het zich op lopen te pinnen. En ik niet minder, dus dat werd lang uitstappen met een zweetdeken en voor mij een dikke jas.
Terwijl ik aan het uitstappen was kwam er een man in de bak met zijn paard. (Omdat wij op stal een binnenbak hebben, komen er nu van stallen uit de buurt mensen de bak huren.) Hij is een bekend jurylid hier in de buurt, dus ik was wel eens benieuwd hoe hij nu zou rijden.
Ik moest toch nog een hele tijd uitstappen, want Laiser was behoorlijk nat. Nadat de man eventjes had gereden raakten we aan de praat, en kwam hij naast mij stappen. We hadden het over van alles en nog wat gehad, maar toen het over de paarden ging vroeg hij wat voor bloed Laiser had. Dus ik zei dat het een kleinzoon van Nimmerdor was, een zoon van Glendale. "Wat zei je?" vroeg de man. Dus ik herhaalde nogmaals de naam Glendale. "Nou dat is ook eens toevallig..." zei de man.
Wat bleek nu hij reed ook op een zoon van Glendale. Dus we hadden twee halfbroertjes

Verder vond hij dat Laiser mooi dressuurbloed heeft van moeders kant.
Nog een "toevalligheid" deze man moet bij mijn eerst volgende wedstrijd jureren, alleen niet op de dag dat ik moet rijden