Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe is dat glas daar gekomen? En wat voor glas was het? Heeft niemand het kunnen zien 
kally schreef:Ja, hoe rot het ook is het gebeurt en het is zeker niet leuk om mee te maken.....
Heb het op mijn vorige pensionstal diverse keren mee gemaakt, alsmede lammetjes en
kalfjes.....jammer genoeg hoorthet bij het leven....
Maar sterkte gewenst het is nooit leuk om het zien te gebeuren.....
Wel slordig met dat glas, hebben ze niet gelijk heel de stal goed schoon gemaakt
nadat ze het de eerste keer gevonden hadden???
Peelie schreef:hoe kan er nu glas in een stal komen??? echt heel heel heel erg slorig...
hing er een camera in de stal? dan kan je zien wie het heeft gedaan...
Maar niks is duidelijk. Flying_Angel schreef:JeetjeHoe is dat glas daar gekomen? En wat voor glas was het? Heeft niemand het kunnen zien
Heel erg spijtig
mhollander schreef:idd hebben ze niet gewoon de hele stal leeg gehaald. Pas maar op als de merrie per ongeluk een stuk glas binnen krijgt is die straks ook nog dood. Vriendin haar paard had ook een scherp voorwerp binnen gekregen (lag iets scherps in het gras) en heeft van binnen dus de darmen opgesneden. Het lijk heel veel op acute koliek en het paard was dus vrij snel dood gegaan.
Beter voorzorg dan narzorg.
sterkte met het verlies van het veulen.
xRomanxMir schreef:RIP GILLIAM
FEST schreef:wie niet ?
maar misschien is dat niet het geval.
het kan heel goed.
xRomanxMir schreef:FEST schreef:wie niet ?
maar misschien is dat niet het geval.
het kan heel goed.
Ja maar alsnog,
hoe kon gilliam dan een tumor in de neus krijgen?
barbara1970 schreef:Tjemig echt een klein pechvogeltje dus, of pechpaardje in dit geval, in ieder geval heel veel sterkte ermee.
Over dat glas, meschien heeft het tussen het hooi gezeten (tijdens het maaien)
Ik kwam op de manege altijd de vreemste dingen tegen inclusief wel eens een portomonnee, geen geld maar wel id kaart en bankpasje, blikjes en ja ook 1 keer glas.

barbara1970 schreef:Over dat glas, meschien heeft het tussen het hooi gezeten (tijdens het maaien)
Ik kwam op de manege altijd de vreemste dingen tegen inclusief wel eens een portomonnee, geen geld maar wel id kaart en bankpasje, blikjes en ja ook 1 keer glas.
Voeren ze daar bermhooi ofzo?