Maar ondanks de last in mijn rug en mijn longontsteking(die nog steeds niet over is) ben ik toch gaan rijden. Bikkel he?
Mijn instructeur merkte nog droog op. "Daar heb je Heike weer die zo zuinig is op haar lichaam." maar ik wilde zooooooo graag.
Dus hebben ze me op mijn paard geholpen en ben ik gaan stappen. Van Roel(instructeur) moest ik goed doorstappen. Ze gezegd zo gedaan. Daarna lekker gedraafd met en vrij lang teugeltje. Karan zoekt mijn handen echt goed op.
Ook gegallopeerd. Op de rechterhand sprong ie steeds verkeerd aan maar ik heb een hele goede tip gekregen.(die ik eigenlijk al wist) ik keek teveel naar binnen waardoor ik mijn gewicht ook teveel naar rechts had hangen. Door gewoon rechtop te zitten en zelfs mijn gewicht een beetje naar links te houden sprong meneer goed aan. Wel een paar keer achter elkaar. Ik ben zo blij dat dat nu goed gaat.
Ook een paar keer vanuit stap aangegallopeerd. dat deed ie ook heel braaf. Roel vond het ook een heel braaf beestje.
Een keer is ie flink geschrokken. Toen draaide hij ineens half om zijn as. Ik zat er nietsvermoedend op dus ik zat half langs het zadel. Maar ik kon hem meteen terug nemen en weer goed gaan zitten. Heb ik dat ook eens meegemaakt!
Al met al heel fijn gereden en een uur volgehouden. Wel veel gestapt om mijn longen weer wat lucht te geven.
Oh ja we hebben ook geweken. Dat kan ie ook best goed. Moet nog wat aan verbeterd worden maar vooruit.
Me is happy!
Ik heb het zo getroffen met dit paardje. Hij is heel knap, mooie kleur en ook nog eens ontzettend lief. Ik heb gewoon kriebels in mijn buik als ik aan hem denk.
Kan het soms gewoon niet geloven. Ik heb echt een droompaard gevonden!