Merrie 1 is hoogzwanger en wil alleen nog maar heel hard rennen op rechte stukken, merrie 2 heeft rugblessure gehad en moet binnenkort weer voor controle en eventueel herbehandeling naar Greet de Jonge. [naam verwijderd] zit zonder rijpaard.....
Jongen op de vereniging heeft paard te veel om te rijden. Wil zich gaan concentreren op jong Fries beestje en heeft het ook erg druk met school en stages. Warmbloed schiet er al vaak bij in en dus staat warmbloed te koop.
Welnu, we hebben elkaar gevonden en nu mag ik op de warmbloed rijden tot ie verkocht wordt. Gisteravond ben ik er langs gegaan om even kennis te maken met de familie van de jongeman, zijn paarden en de verdere omstandigheden.
Ik voelde me net zo'n pennymeisje dat schooide om een ritje

Ik mag rijden op een donkerbruine ruin van een jaar of 9, M dressuur en Mspringen. Maar bij het opstijgen soms ook de M van Moeilijk...

Nou we zien het wel, ik vind het allang best dat ik weer wat te rijden heb! Gaat reuze goed komen!
Leuk he, wie had nu ooit nog gedacht dat ik, met 2 eigen paarden achter huis, weer op zoek zou zijn naar een verzorgpaard...