ziet er best wel eng uit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ponyparadijs schreef:Ik vraag me meteen af hoe hij erop is gekomen!!

Niezzz schreef:ponyparadijs schreef:Ik vraag me meteen af hoe hij erop is gekomen!!
Ja dat dacht ik ook meteen, tillen lijkt me niet echt een optie
fraznic schreef:Die kan je leren erin te springen, misschien kan je dat een paard ook wel leren
ponyparadijs schreef:Gewoon zo: http://nl.youtube.com/watch?v=f9zp-u0OxggIk vraag me meteen af hoe hij erop is gekomen!!

Katja schreef:ponyparadijs schreef:Gewoon zo: http://nl.youtube.com/watch?v=f9zp-u0OxggIk vraag me meteen af hoe hij erop is gekomen!!
Helemaal geweldig. Zou dit voor iedereen met een laadprobleem niet een oplossing zijn?Waratje schreef:Datzelfde geldt ook voor honden die in de laadbak van een pickup zitten. Je kunt het dieren kennelijk gewoon leren, dus waarom zou een muildier dat niet kunnen?
Diana_14 schreef:Waratje schreef:Datzelfde geldt ook voor honden die in de laadbak van een pickup zitten. Je kunt het dieren kennelijk gewoon leren, dus waarom zou een muildier dat niet kunnen?
Een paard is een vluchtdier, die weet echt niet dat ie niet kan springen omdat je op de snelweg rijd bijv.
Waratje schreef:En niet alle paarden zijn achterlijke sukkels die blind ergens heen springen, dat zou ze namelijk in de natuur ook snel om zeep helpen. Sterker nog, de meeste paarden zijn verstandig genoeg om hun opties te kennen en een goede keuze te maken, zeker wanneer je ze een paar basisprincipes leert.
Kaka schreef:Volgens mij staat dit paard (muildier) er heerlijk bij. Kan lekker om zich heen kijken, frisse bries door zijn manen, moet heel fijn zijn in het warme land waar deze foto genomen is. Waar maken jullie je druk om? Geen claustrofibisch paard, die dichte trailers van ons zijn echt niet zo uitnodigend om in te stappen. Het is dat onze snelwegen echt te druk zijn om zo rond te rijden, anders had ik morgen een Amerikaanse open trailer gekocht.