Hij is nog wel een heel klein beetje lomp

Heike liet hem even zonder deken los lopen in de longeerbak en daar zag meneer allemaal spannende dingen om aan te snuffelen en om op te eten (hooi en stro). De tractor die in de hoek stond was nog wel een beetje eng, daar liep hij heel stoer op veilge afstand langs af

Helaas had iemand anders eigenlijk de longeerbak besproken, we konden er maar heel even in, maar dat was toch genoeg om te zien hoe toppie hij is.

Natuurlijk hebben we ook Britt nog even bewonderd, de pony waar Heike al die tijd op gereden heeft en ik ben nog even wezen kijken bij mijn vorige verzorgpony die daar ook staat. Dat was dus even mijn kleine mini-feestje, want ik heb nog steeds een zwak voor haar.
Daarna zijn we lekker boven in de kantine wat gaan drinken. En kletsen natuurlijk, vooral dat. Een beetje over Bokt en heel veel over allerlei dingen die we met onze paarden hebben meegemaakt. In de kantine kwam later ook nog een andere bokster zitten, Esther V

Voor mij was het heel duidelijk dat de sfeer op de manege veel gezelliger was dan de vorige keren. Er is een nieuwe eigenaar en een nieuwe instructeur en dat doet de manege goed. Ik voelde me echt welkom deze keer, en dat was bij de vorige eigenaars toch niet helemaal het geval.
We waren dan ook een stuk later terug dan ik eigenlijk gepland had, maar ik ga binnenkort zeker weer een keer op bezoek! Maar dan wel als Heike rijdt, want ik ben heel nieuwsgierig hoe dat gaat.
Het lijkt erop dat Karan prima in staat is Heike haar vertrouwen terug te geven en dat is precies wat ze verdient.