Zo sta je aan de kant van de bak al koukleumend naar je zus haar les te kijken en zo spring je rond op een vrolijke Berber

Mijn zus heeft 's avonds altijd les en ik ga mee als supporter. Het is een gezelligheidsles met een klein beetje leerzame stof (niet te veel hoor

Sommige dingen vind ze nogal eng en juist deze avond gingen ze springen.
Na wat rare sprongen en draaien van Berbers kant, haakte zus-lief af. Ze sprongen ook al wel 10 cm hoog

Was bijzonder leuk, want toen kon ik mooi even mijn lef testen. Die ligt niet zo hoog, maar deze hindernissen ook niet!
Dus, capje op, zweepje mee en spingen maar! En een lol dat dat paard had, echt heel grappig. Die stijve Berber ging als een speer.
Ik denk dat we een hindernisje van tussen de 30 en de 40 cm hadden ofzo, maar we gingen huizenhoog of mijlenver, maar net hoe ze de afstand schatte.
Ik kan helemaal niet springen, laat staan inschatten en bepalen wanneer de afzet moet komen, maar we hebben veel lol gehad.
En wie lol heeft zal pijn leiden (hoe ging dat spreekwoord ook al weer

Nu Isolda nog mee zien te krijgen naar de manege, dan kunnen we met Isoldaatje ook eens wat sprongetjes proberen!