Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:40

Hay

Ik zie hier op Bokt en ook regelmatig op concour ruiters met een sjabrakje met het logo van de Rabobank rijden. Ik vraag me al een tijd serieus af waarom ze dat doen? Verward
Doe je het omdat je het mooi vind? Omdat de Rabobank de grote sponser achter grote concoursen is en je "er een soort van bij wil horen" omdat de bekende ruiters ook met Rabobank kleding enzo lopen/rijden?
Ik heb ze in mijn handen gehad en ik vind de kwaliteit niet beter of spectaculairder dan de meeste normale sjabrakjes en ik weet zelfs betere merken te noemen. Clown

Ik bedoel het niet als " aanval" naar mensen die met een Rabosjabrak rijden, maar zoals ik al zei, ik vraag me af waarom en hoop hier nu antwoord(en) op te vinden. Knipoog

Anoniem

Re: Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:42

Hey, dat vraag ik me nou ook af! Idd, die bekende ruiters rijden ermee maar waarom zou een 'gewone' ruiter ermee rijden? Ben benieuwd naar de reacties dus dit is eigenlijk een heel langdradig antwoord die je ook gewoon kan vervangen door: Stipje Haha!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:44

Ja, dta vraag ik me ook weleens af. Een springruiter bij ons op stal won er ook ooit eens een. Vroeg me of ik hem wilde hebben voor op concours.. Nou nee, dank je.. Kom ik met zo een grote naam op mn shabrak en rij ik een waardeloze proef.. Tong uitsteken.. Ik vind dat meer iets voor de grotere onder ons..

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:46

Begrijp eigenlijk niet dat je wilt betalen om met reclame te mogen rijden Verward

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:48

had m gewoon genomen, weer een extra shabrak voor normaal gebruik Clown

Tavanta, dat vind ik nou ook, ze zouden die dingen bekant voor niks moeten verkopen.
bijvoorbeeld voor (nieuwe) klanten ofzo, ik noem maar een dwarsstraat. Koe

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:49

Dat vind ik trouwens hetzelfde met die Schockemöhle shabrakken die ze bij Divoza verkopen. Ik dacht dat dit van die stal in Duitsland was (of heb ik dit mis?) Waarom rijden met iemand anders naam..?

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:52

Schockemöhle is gewoon een merk net als kieffer, stübben ect. Ik heb namelijk een hoofdstel van Schockemöhle Lachen

Tja, ik denk dat mensen het 'sjiek' vinden om met een dekje van de rabobank te rijden.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:53

uppojono, dat is volgens mij hele andere kwaliteit en niet te vergelijken met dit.
en waarom zou je met ankypads gaan rijden ook zoiets.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:57

Hmm oké.. Zoals ik al aangaf, dacht ik dat dit de reclame was van die grote stal in Duitsland, lijkt me niet een erg veel voorkomende naam, in dat geval komt dat toch echt op hetzelfde neer hoor, Moonfish13. Maar zoals Yinka reeds vertelde, was dat dus mijn fout.. Koe en is het dus idd niet te vergelijken..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:58

Misschien worden ze gesponserd door de rabo?

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:04

Dit is dus sirieus iets wat ik me ook al heeeel lang afvraag Nagelbijten / Gniffelen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:05

Uppojono schreef:
Hmm oké.. Zoals ik al aangaf, dacht ik dat dit de reclame was van die grote stal in Duitsland, lijkt me niet een erg veel voorkomende naam, in dat geval komt dat toch echt op hetzelfde neer hoor, Moonfish13. Maar zoals Yinka reeds vertelde, was dat dus mijn fout.. Koe en is het dus idd niet te vergelijken..

daar ging het mij niet om, om de naam.
maar schokkemohle heeft toch veel betere kwaliteit, of niet?
niet te vergelijken met zo'n ''simpel'' raboshabrak.
of het een stal is of niet, geeeen idee, het ging mij meer om de kwaliteitsvergelijking, áls het wel een stal zou zijn who cares, als ze fijne shabrakken hebben zou ik er gerust in rijden.
met raboshabrak kan je net zo goed een blanco wit dekje kopen, en dat vind ik met schokkemohle niet.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 22:06

Elma_ schreef:
Misschien worden ze gesponserd door de rabo?

Nou, op mijn ex-pensionstal ( wat een woord Haha! ) stonden 2 mensen die óveral dat rabosjabrak mee naar toe sleepte, naar les, op concour, met een buitenrit... nou ja veel dus Nagelbijten / Gniffelen . De één zei dat ze m mooi vond, ik kan de mooiïgheid er niet aan ontdekken maar oke, smaken verschillen Tong uitsteken . De ander zei dat ze het leuk vond. Beide dames worden niet gesponserd en rijden niet op hoog niveau.
Laatst bijgewerkt door Uthrick op 01-06-08 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:06

ooit won ik een sjabrak met de NK leuk allemaal maar een keer wassen en ik had hem verpest.

Als je gesponsord wordt door de Rabo of je hebt het gewonnen dan vind ik het anders, als je er zomaar eentje koopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:10

Het doet me denken aan de AEGON kleding binnen het schaatsen in de jaren 90. In die tijd was het kennelijk "hip" om in zo'n outfit rond de ijsbaan rond te hangen die je dan ook nog mocht kopen voor veel geld.
Wat opviel was dat vooral de mindere goden er mee pronkten haha, al zal ik niet beweren dat dat ook voor iedereen geldt die een Rabosjabrak heeft, omdat je die ook kunt winnen.
Zelf hou ik niet zo van dit "uiterlijk vertoon".
De wielren-kleding van Rabo is ook erg in zwang heb ik gezien. En wat weer opvalt is dat het niet echt de beste fietsers zijn die er mee rondracen...

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:13

Die rabobank sjabrakken win je geloof ik bij een regionaal of nationaal kampioenschap, ik denk dat ze er mee rijden om dus te laten zien dat ze een keer hebben gewonnen op een kampioenschap..

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:14

Achjoh lekker boeiend. Knipoog
Als hun er mee willen rijden doen ze dat toch lekker?
Wat kan jou dat nou schelen, mij weinig..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:14

je kan ze ook gewoon kopen.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:16

Heb je dan de KNHS kledinglijn gezien bij Divoza Clown Kijk als ik het krijg of win wil ik er best in lopen als het fijn spul is. Maar ga er echt niet veel geld voor neerleggen!

Als je een Rabo dekje wint, dan is het fijn er een extra dekje bij te hebben! Maar anders...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:19

ach, men wil het er blijkbaar voor betalen
ze zijn (nuchter bekeken) eigenlijk gek als ze het niet doen..

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:09

je kan ze kopen.
sommige worden erdoor gesponsord.
Je kan ze winnen.
de meesten vinden het leuk om daar mee te rijden. Haha!
en als je gesponsord wordt daardoor is het wel logisch dat je er dan mee gaat rijden Tong uitsteken

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 23:13

Mensen, ik vraag niet hóé je eraan komt maar wáárom ze ermee rijden. En Linda, het kan kou dan weinig schelen maar ik ben er benieuwd naar dus voor mij is het wél "boeiend" Rolleyes

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:22

ik denk toch een vorm van interessant doen? als je hem gewonnen hebt begrijp ik wel dat je er mee rijd,dan ben je er trots op. maar kopen,nee dat vind ik ook niet wat..een rabobank talenten rubriek winnaar krijgt er 1 trouwens he,dus er mee rijden betekent vaak dat je dan TALENT hebt Haha! zelf weten allemaal hoor,groetjes deess Tong uitsteken

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:31

_Linda_ schreef:
Achjoh lekker boeiend. Knipoog
Als hun er mee willen rijden doen ze dat toch lekker?
Wat kan jou dat nou schelen, mij weinig..

Fijn dat het jou niet interesseert, blijf dan gewoon weg uit dit topic. Wat een reactie zeg.. Rolleyes

Ik zou graag een reactie willen zien van mensen die daadwerkelijk met zo'n ding rijden.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:40

Ik ken iemand die er gewoon, dus niet op concours, mee reed omdat ze er eentje cadeau had gekregen. Verder associeerde ik het zelf altijd met een soort van status. Maar dat wordt dus steeds minder, als die dekjes gewoon te koop zijn.
Moest trouwens door dit topic gelijk aan deze advertentie denken, voor wie nog meer indruk wil maken met deze grote sponsornaam: http://www.vervloed.nl/Occasions/Paarde ... S-WIT.html