Die gedachte kwam doordat ik 2 pakken had met snacks in me hand allebei van een ander merk en ik zat zo 's de ingredienten te lezen en in 2 (bij die andere 3) van de 4 verschillende snacks zat paardenvlees in....
Ik ben nu dus ook wat voorzichtiger met zomaar alles eten, eigenlijk is het stom van mezelf, maar het idee gewoon
Ik ben ook een beetje vegetarisch aan het worden ik eet bijna geen vlees, omdat ik de laatste tijd alleen maar aan al die zielige diertjes moet denken
! Niet dat ik 't nu speciaal zal gaan kopen, maar als ik ooit een keer een stuk paardenvlees voorgezet krijg zal ik 't wel opeten hoor. Dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik 't geproefd heb.

!
Als je het nuchter bekijkt dan eet je alle soorten vlees die je lekker vind - of je moet vegetarisch eten - maar ik heb toch ook een beetje die "tik "met paardenvlees......als ik b.v. rookvlees koop dan kies ik toch voor runderrookvlees en niet voor paardenrookvlees,.....ja, ja, ik weet het het zit tussen mijn oren!!! 

ik ga dan voor biologisch voedsel, maar dat is niet helemaal vanzelfsprekend met ouders als de mijne. helemaal vegi word ik toch nooit maar iets anders dan drie bovengenoemde dieren zal ik nooit eten, denk ik.