Collega vind paarden schijtbeesten...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Collega vind paarden schijtbeesten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 21:56

Hoi.

Ik weet de titel zo niet anders te omschrijven. Bloos

Mijn collega woont in de bouw, maar heeft wel een aangrenzend weiland aan zijn tuin.

Nu is zijn zoontje van 5 allergisch voor paarden en wat wil het geval?

Juist. In dat weiland staat een paard en net op de hoogte van hun aangrenzende tuin is een rijbak gemaakt.
Dus hij is tegen mij aan het zeuren dat het schijtbeesten zijn en allerlei knullige opmerkingen maken naar aanleiding van het onderwerp: "paard".

Ik heb hem al eerder duidelijk gemaakt dat het paard er niks aan kan doen, maar als hij wil klagen dat hij dan naar de eigenaren moet gaan.

Tja, had ie al gedaan.
Het land is in de verhuur en hij had de landeigenaren al gewaarschuwd dat hij daar geen paarden op wou hebben, omdat zijn zoon allergisch is.

Ik zo: nou, dan ga je zelf dat stuk grond huren en zet je er een paar andere beesten op?

Zo gaat het al een paar weken achter elkaar.
Heb hem vandaag gezegd dat ik voor zijn zoon hoop dat hij er overheen groeit, maar hem toch echt duidelijk gemaakt dat de paarden er niks aan kunnen doen. Boos!
Grrrr.
Wat moet je met zo'n eigenwijs stuk?

Sorry, moest het even kwijt.....

knooopje

Re: Collega vind paarden schijtbeesten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 21:57

ja sommige mensen kunnen zo iriant zijn!!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 21:57

Tsja, bij mij op school ook. Paarden stinken dit, paarden stinken dat en ze zijn vies en ze schijten. Nouja volgensmij zijn ze gewoon geen dieren gewend want elk dier doet dat alleen allemaal op eigen manier Clown

Trek je er maar niets van aan, hij is gewoon niets gewend en een zeurpiet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:04

Niet in de verdediging gaan en juist meepraten, alsof hij het helemaal bij het rechte eind heeft. Dan is het zo gestopt. Nu jaagt hij je constant op de kast door die sullige opmerkingen en het lukt hem kennelijk ook nog Vork

Ik heb het ook wel eens als mensen weten dat ik paardengek ben. Altijd als ik zo'n nare opmerking krijg van: Kijk eens wat ik op brood heb? Paardenworst! Dan zeg ik altijd: Eet smakelijk, geniet ervan! Haha! Tja, dan zijn ze uitgel*ld want dat is natuurlijk lang niet zo leuk dan wanneer ik keihard in de verdediging ga.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:04

Ach dat is vervelend, maar je moet je er maar niks van aantrekken.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 22:06

Ja ik weet het. Bloos
Ik hap graag. Clown

Ik vind het heel erg dat zijn zoon super allergisch is, maar heb hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat de paarden er echt niks aan kunnen doen.
Maar deze man blijft volhouden dat de paarden de schuldigen zijn aan zijn zoontjes gezondheid. Boos!
Daar baal ik gewoon van.
Heb de eerste paar keer niet gereageerd, maar kon het vandaag niet laten..... Vork

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:09

tsja, haha die paarden zijn even naar dat zoontje toegelopen ; zo, wordt jij maar even allergisch daar hebben we wat aan Clown Tjonge jonge jonge, sommige mensen.. Huilen van het lachen

Natuurlijk is het erg maar die paarden hoe kunnen die ervoor zorgen dat hij daar allergisch voor is dat slaat echt nergens op.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:12

Miss_Montana schreef:
Niet in de verdediging gaan en juist meepraten, alsof hij het helemaal bij het rechte eind heeft. Dan is het zo gestopt. Nu jaagt hij je constant op de kast door die sullige opmerkingen en het lukt hem kennelijk ook nog Vork

Ik heb het ook wel eens als mensen weten dat ik paardengek ben. Altijd als ik zo'n nare opmerking krijg van: Kijk eens wat ik op brood heb? Paardenworst! Dan zeg ik altijd: Eet smakelijk, geniet ervan! Haha! Tja, dan zijn ze uitgel*ld want dat is natuurlijk lang niet zo leuk dan wanneer ik keihard in de verdediging ga.

Ik zeg dan altijd iets van 'Tsja, als het paard toch al dood is, kun je het net zo goed opeten!' Haha! Geeft ongeveer hetzelfde effect Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:22

Heel dubbel. Paarden naast zijn eigen achtertuin zullen inderdaad wel extra klachten opleveren bij de zoon van je collega. Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat die niet zit te wachten op een bijdehandte collega die blijft herhalen dat de paarden er niets aan kunnen doen.

Zelf stoppen met bijdehand zijn en happen is inderdaad de oplossing. En gun je collega ook een uitlaatklep om zijn frustratie kwijt te raken. Knipoog

Als het nu echt een collega is die je niet mag,dan kun je hem eens flink duidelijk maken dat zijn geklaag je de neus uitkomt. Als je dat bot doet ben je er gelijk vanaf, maar lijkt me trouwens niet de beste oplossing. Vertellen dat de paarden er niets aan kunen doen lijkt me alleen meer frustratie opleveren. Het is misschien een beetje hetzelfde als iemand met hooikoorts en klachten vertellen dat die pollen er ook niets aan kunnen doen dat ze door de lucht heen zweven rondom diegene..

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:35

Jeetje, ja daar heb ik ook last van op mijn werk.
Ik hoor bijna dagelijks dat "paardenrookvlees erg lekker is" hahahaha Gaaaap

En nu beginnen ze met verhalen dat paarden meer CO2 uitstoten dan auto's enzo... Slapen

En ze denken ook nog serieus dat ze enorm lollig zijn...... Dromen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:15

hmm, gewoon niets van aantrekken.. Het is jouwn probleem uiteindelijk toch niet? Laat het hem maar uitzoeken, en laat hem paarden maar schijtbeesten vinden, laat hem. Als je in discussie gaat word t alleen maar erger.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:31

Heeft hij lekker pech. Hij beheert dat stuk land niet, dus heeft hij er niets over te zeggen. Zijn zoontje kan aan de medicijnen als het erg is en anders hebben ze pech.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:43

Je kunt hem misschien wel vertellen dat kinderen die op jonge leeftijd allergisch zijn en veel in contact komen met de allergenen er sneller overheen groeien. Mijn vriend heeft hooikoorts en zijn moeder hield in de hooikoorts periode ramen en deuren gesloten. Ik heb paarden en heb altijd ramen en deuren open als het warmer is en zowaar de hooikoorts is zo goed als verdwenen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:29

-> PP

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:34

Ik heb de oplossing Vingers aflikken !
Zorg dat de eigenaar van dat weiland er Curly horses op zet. Dat zijn paarden waar de mensen niet allergisch voor zijn, althans dat heb ik in Bit gelezen.

Nee je collega moet niet zo zeuren... is niet leuk tegenover jou. Anders moet hij maar lekker verhuizen Zij zijn groot en ik is klein!

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 19:15

Ach, lekker laten babbelen! Niet op reageren. Het zou me echt NIETS kunnen boeien als mensen zo doen. Krijgen ze mij écht niet mee op de kast hoor; ik lach erom en haal mijn schouders op.
Iedereen moet maar zelf weten hoe hij of zij denkt over paarden. Zolang ík het maar mooie dieren blijf vinden!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:36

Gewoon niet op reageren of anders gewoon meepraten. Mijn collega's vonden het ook leuk om opmerkingen te maken. Bijvoorbeeld: paarden hebben een kop. Nou die krijgen ze van mij terug met "die van mij hebben een harses" Zulke dingen, nou dan is het heel snel afgelopen.

Ik vind die collega van jou trouwens wel een ei als hij denkt dat ie tegen de boer kan vertellen wat ie op zijn land mag plaatsen. Laat ie lekker op een flatje 10 hoog gaan zitten dan heeft ie zeker geen last van beesten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:43

De hele dag terugzeuren over die schijtkinderen bij jou in de buurt.....voetballen tegen je auto, gillen op straat, stoepkrijt op je stoepje bij je voordeur, pijltjes schieten door het raam van je badkamer, schuttingklimmen om een bal terug te halen uit jouw tuin terwijl ze ook gewoon de deur open kunnen doen.

Moet ik nog even doorgaan???? En ja dit zijn mijn "kinder"ergernissen.....ik ben zoooo blij dat we eind van het jaar verhuizen!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:19

Ja lekker irritant! banketstaaf voor die vent, maar alsof jij er iets aan kan doen... Vervelend voor zijn zoontje, en het is misschien niet dé oplossing, maar er zijn ook pilletjes tegen de allergie!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 22:19

Hihi, ik vind de reacties geweldig. Nagelbijten / Gniffelen

Collega's maken nu de hele tijd gallopjes, ik reageer daar hinnikend en proestend op. ROFL
Hij weet iig wat ie aan mij heeft.
Hij begon echt elke dag te zeuren, heb er eerst niks op gezegd en 2 x heb ik hem gezegd dat een paard er niks aan kan doen, dus basta als ie er weer tegen mij over begind, reageer ik niet meer. Bloos