Banjer en de trailer deel 4

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Banjer en de trailer deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 20:14

Vandaag weer geclickerd met Banjer... en het ging waanzinnig goed...

Banjer liep gelijk al met haar voorvoetjes op de klep van de trailer....
en dat een paar keer achter elkaar... op een gegeven moment kwam er een "verdwaald" 3e beentje bij....

Daar schrok ze zelf een klein beetje van, dus ging ze gelijk weer achteruit van de klep af... klein rondje gelopen en weer opnieuw begonnen... weer 2 voorbenen ver op de klep (1 voetje zelfs half in de trailer zelf!!) en toen zag ze de emmer met de "jackpot" (brood, peen en muesli en spontaan stond ze met alle 4 haar voetjes op de klep van de trailer.... uiteraard heeft ze toen van mij de "jackpot" gekregen en zijn we lekker gaan wandelen en ik heb haar daarna lekker losgegooid met haar vriendinnetjes... Haha!

Goed he, van deze supermerrie... Lovers Pling
Laatst bijgewerkt door Banjer op 04-01-03 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt


SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:22

hey dat is al heel wat!!
ik ken het probleem met de trailer maar al te goed.....
zo hebben we het quin ook geleerd, we hebben haar een aantal dagen inplaats van in de stal op de trailer gevoerd, en na een tijdje ging ze er steeds makkelijker op, dus ga zo door!!! met rust en vertrouwen (en de 'jackpot') gaat het meetstal beter dan met een hoop geruk en geslaan, wat de meesten dus doen....

.....

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:57

Wauw, super hoor!!!!
Geef het lekker de tijd. Ennuh de "jackpot" werkt bijna altijd.

Ik heb het ook zo gedaan, alleen ik had geluk, Netty sprong er uiteindelijk zo in.
De laatste keer duurde het 5 minuten en toen stond ze erin, weliswaar weer met een sprong. Tong uitsteken (De laadklep is waarschijnlijk een hindernis)
Wie zei dat Netty niet kon springen...... Schijnheilig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, jokari, Lalladidoo, laura22, Lucia88, Macs en 48 bezoekers