Helaas, einde verhaal voor Once..

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6373
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:49

ahhh nee.. Ik vind dit echt heel erg voor je. Heel erg veel sterkte en je zal vast de goede keus maken, jij kent once en je hebt er als ik het zo lees heel veel aangedaan.
Heel erg veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:00

Helemaal eens met Mirte, Billy en Obsession. Het is allemaal al erg genoeg en ik heb erg veel respect voor de beslissing van Joleen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:05

Billy schreef:
Ik denk dat dit allemaal heel oneerlijk is voor Joleen. De beslissing die ze moet maken is al moeilijk genoeg, en als iedereen maar gaat zeggen: " Als je maar naar die en die toegaat of dat en dat doet komt het wel goed" gaat ze alleen maar twijfelen en zich schuldig voelen.
Joleen heel veel sterkte, en ik denk dat je een eerlijke, weloverwogen beslissing gemaakt hebt.
Laat je niet gek maken door wat anderen zeggen.


Ik geloof niet dat er hier iemand is, die Joleen een schuldgevoel wil aanpraten! Als ik alleen voor mezelf spreek: ik zeker niet!
Ik denk gewoon dat iedereen erg begaan is met het lot van Once en zeker ook van Joleen en dat de opties die worden aangedragen, eigenlijk alleen bedoelt zijn als een steuntje in de rug !
Nogmaals Joleen, ik begrijp je beslissing en ik weet, die is zwaar, héél zwaar Scheve mond !!
Sorry, dit moest me gewoon even van het hart Knipoog !

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:21

Oh nee.... Joleen, wat vind ik dit erg om te lezen.... Scheve mond Ik wens je heel veel sterkte!!

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:24

heel veel sterkte meid!
Je neemt een hele eerlijke dappere beslissing
Sterkte!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:34

Wat een vreselijk bericht...heel veel sterkte!
Weten ze ook hoe het kan dat een gezond paard (want dat was ze toch?) dit ineens krijgt?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 10:49

obsession schreef:
Ik vind de reacties van de mensen die zeggen dat ze haar moet laten lopen in de wei en dat ze naar andere mensen moet gaan niet eerlijk.


Wij bedoelen dit niet gemeen!
Maar wij horen dit ineens, hoe kunnen wij dat meteen snappen?
Wij zijn er niet bij geweest wanneer er 4 arsten naar Once keken. Wij hebben Once niet met eigen ogen gezien. Het is gewoon een beetje moeilijk te begrijpen voor ons, omdat wij niet in Joleen's situatie zitten. Dat is toch niet zo gek? Wij willen juist het beste voor Joleen en Once!
Wij proberen naar oplossingen te zoeken die misschien wel de moeite waard zijn. Dat is alleen maar aardig bedoeld, helemaal niet om Joleen een schuldgevoel aan te praten.

Ik zeg nogmaals, dat welke beslissing Joleen ook maakt, ik er erg veel respect voor heb...

Mer1980

Berichten: 18896
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 11:45

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg voor je. heel veel sterkte de komende tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 11:56

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en met deze moeilijke beslissing.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 12:46

Bedankt voor alle reacties. Alle goedbedoelde adviesen zijn ontzettend lief, maar ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wil degenen die dat begrijpen en respecteren heel erg bedanken. Voor een 6 jarig paard is het toch geen leven meer om d'r in een weitje te zetten?? Als je d'r nou een plezier mee deed zou het misschien nog kunnen, maar de laatste weken heeft ze de hele dag op het land gestaan en constant stond ze bij het hek te drammen. Het land wilde ze niet meer in en als ze er weer uit mocht was ze helemaal enthousiast. Is het dan eerlijk om d'r in een wei te zetten? Nee absoluut niet.

Ik weet dat ik de beste beslissing neem voor Once.

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 12:57

Joleen, sterkte! Dit lijkt me een van de moeilijkste beslissingen die je als paardeneigenaar kunt maken.

Knuffel,

Chantal

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:08

Joleen schreef:
Bedankt voor alle reacties. Alle goedbedoelde adviesen zijn ontzettend lief, maar ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wil degenen die dat begrijpen en respecteren heel erg bedanken. Voor een 6 jarig paard is het toch geen leven meer om d'r in een weitje te zetten?? Als je d'r nou een plezier mee deed zou het misschien nog kunnen, maar de laatste weken heeft ze de hele dag op het land gestaan en constant stond ze bij het hek te drammen. Het land wilde ze niet meer in en als ze er weer uit mocht was ze helemaal enthousiast. Is het dan eerlijk om d'r in een wei te zetten? Nee absoluut niet.

Ik weet dat ik de beste beslissing neem voor Once.


ja dan is het misschien toch wel beter.
Wanneer gaat het gebeuren?

heel veel sterkte!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:43

Joleen,
Ik vind het heel moedig wat je doet. En respecteer jouw keuze ook!
Als je een paard geen plezier meer doet om het in de wei te zetten, moet je dat ook niet doen. Jij bent degene die weet hoe je paard er aan toe is en wat goed voor haar is, niemand van ons kan dat voor jou doen omdat wij Once daarvoor niet genoeg kennen. Ik wens je heel veel sterkte meisje! Het is niet niks wat jou in zo'n korte tijd overkomt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:50

Joleen, de adviezen die door mij zijn gegeven waren alleen bedoelt om jouw voor deze moeilijke laatste gang met Once te behoeden. Maar als je het gevoel hebt dat het zo beter is, en dat jij het zelf aankunt, dan moet je haar gewoon laten gaan...Sterkte ermee.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 16:07

Jeetje Joleen.. wat ontzettend rot voor je meid!
Ik weet verder niet echt wat ik moet zeggen, maar ik leef echt met je mee. Heel veel sterkte, liefs Maaike.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 18:32

Jeetje Joleen, wat erg. Het zit je ook niet mee.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, sterkte de komende tijd.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 19:30

Jeetje Joleen dat zit je dus weer niet mee. Eerst Brando en nu Once. Meid sterkte met je beslissing.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:50

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg!! Heel veel sterkte!!! En volg je hart in jouw beslissing!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:55

Hey meid.
heel veel sterkte!
Alweer zon mooi, jong paard..

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:55

Hey meid.
heel veel sterkte!
Alweer zon mooi, jong paard..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:33

Sterkte... ik lees in je berichten dat je je keuze gemaakt hebt, ik heb er veel bewondering voor dat je het door kan zetten. Menig mens heeft toch de neiging om het nog maar eens te proberen, maar uiteindelijk is dat voor de mens en niet voor het paard.

Klinkt misschien even hard, maar heb je al bedacht wanneer?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:54

heel veel sterkte ermee. Weet je, de keus wat je moet en tot hoever je moet gaan is vreselijk moeilijk. Doe wat je hart je ingeeft!!!!
sterkte, Ingrid

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:57

Mijn reactie is ook zeker goedbedoeld, ik vind het ook vreselijk erg.
Zo'n jong paard, en ze lijkt zo veel op Pompidou. Verdrietig
Ik respecteer je beslissing, maar ik had de alternatieve richting als laatste redpoging geprobeerd, waarom weet ik niet, maar ik krijg de laatste tijd zo'n goed beeld daarover.
Maar goed, ik zit niet in jouw situatie, waarschijnlijk is het al zo ernstig dat je er niets meer mee kan...
Ik kan nog die foto voor me halen van jou op Once, die berg op. Verdrietig
Heel erg veel sterkte Joleen, ik leef heel erg met je mee.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:28

Jeetje, na zo'n korte tijd alweer een...

Heel veel sterkte Joleen, vind het knap dat je achter deze keuze staat, hoe moeilijk het ook is!

kojack

Berichten: 6398
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:41

Hey
Wat een toestand, heel veel sterkte!