Helaas, einde verhaal voor Once..

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:45

Wat erg voor je! Helemaal omdat het je 2e paard in zo'n korte tijd is. Veel sterkte met dit grote verlies!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:56

Roos schreef:
Mijn inziens heb je hier twee soorten mensen: realisten en pennymeisjes en Carys (o.a.) hoort duidelijk bij de laatste categorie.


Ik heb mezelf zitten verbijten om maar niet te reageren aangezien ik eigenlijk vind dat dit topic niet voor deze discussie bedoelt is (bij deze sorry Joleen) maar deze reactie van Roosvind ik nou ook niet echt heel volwassen. Wat Joleen met haar paard doet moet ze zelf weten en ik ben ervan overtuigd dat ze er heel veel moeite mee heeft maar ik denk niet dat het irrealistisch of iets voor pennymeisjes is om je paard niet aan de verzekering over te doen hoor.... Boos!

In ieder geval Joleen heel veel sterkte...

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:34

Roos schreef:
Ik vind het nogmaal erg sneu voor Joleen en heeft zij alleen het beste voor met haar dieren.
Mijn inziens heb je hier twee soorten mensen: realisten en pennymeisjes en Carys (o.a.) hoort duidelijk bij de laatste categorie.

Deze opmerking zegt meer over jezelf dan over mij.
Lezen kun je blijkbaar ook niet, of je bent er te lui voor. Het is je ook niet opgevallen dus dat de starter van dit topic zichzelf tegenspreekt waar een dier de dupe van wordt. Een dier, geen gebruiksvoorwerp.
Begrepen heb je mijn standpunt dus helemaal niet of nogmaals, je hebt er de capaciteiten niet voor.

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 00:17

Zou het misschien een idee zijn om de discussie over wel of niet overdoen aan de verzekering in een ander topic voort te zetten? Joleen heeft het denk ik al moeilijk genoeg zonder dat er zo gekift wordt in dit topic.

Wat wij zouden doen is namelijk niet echt relevant. Dit gaat namelijk niet over ons en dus kunnen wij de situatie ook niet echt beoordelen.

Een topic over het onderwerp in het algemeen zou best interessant kunnen zijn want ik vraag me wel af waarom zo'n grote groep mensen hun paarden voor de dood verzekerd terwijl ze blijkbaar niet ten volle gebruik willen maken van de redenen voor het verzekeren. Als jullie daar over willen door discussieren kijk ik uit naar het nieuwe topic.

prompter

Berichten: 11250
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 00:23

Goed plan Percy! Wil jij het misschien openen?

Kabouterdans
Berichten: 5088
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:21

Goed idee.

Heb maar meteen een nieuw topic geopend!!
(paard afgekeurd en dan?)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 17:24

Fijn dat er een ander topic voor geopend is, dan is deze discussie dus klaar in dit topic. Ik heb de beslissing genomen en ik heb er ook geen spijt van. Prima dat er mensen zijn die het niet begrijpen, ieder z'n mening.

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:26

slotje erop lijkt me.

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:52

Lieve Joleen, heel veel sterkte, wat er ook moet gebeuren. Ik vertrouw erop dat jij, als eigenaar en liefhebber van je paard, als enige het juiste zal beslissen. Als je hulp wilt, mag je altijd kontakt met mij opnemen. Nogmaals, sterkte. Jet.