hier is het verhaal
..mijn vader heeft vroeger paardgereden toen hij net zo oud was als mij
(13 ongv) hij zat altijd op grote paarden zij hij.. en hij vondt super leuk hij heeft ook nog gesprongen enzo, sins 5mei 2006 hebben we een paardje gekocht (voor mij), toen was ze net 2 jaar en 10 maanden, dus vrij onbeleerd dus.. verder in de tijd ben ik veel met haar gaan rijden en het gaat nog steeds allemaal goed.
MAAR NU; papa wilt ook paardrijden
..maar hij wilt het op Sietske leren, (mijn paardje) het is een fjord van bijna 5 jaar.. ze is echt super braaf en ook sterk dus dat is geen probleem

hij heeft er vorige week zondag voor het eerst opgezeten in het bos een half uurtje en je zag hem helemaal stralen !!
hij vindt het echt helemaal mooi! maar is het wel zo verstandig?zou hij niet eerst op een manege moeten beginnen? hij kan wel al redelijk goed zitten hoor, en kan al bijna licht rijden, maar toch?
en zo ja hoe moet ik met hem beginnen dan ?
we hebben geen rijbak, dus ook geen instructrice, maar wel een weiland wat me mogen gebruiken om te rijden en daar loopt ze heel braaf op

ik hoop dat jullie raad weten
en oh ja! hier een foto !! echt cuté

(maar wel járen les gehad, waarvan 3 jaar met mijn pony). De basis is gelukkig aanwezig en ik kan mijn pony rechtrichten. Les komt wel weer als ik een trailer kan kopen