), want hij zou wel eens kunnen uitbreken of gestolen worden
.Hebben jullie dit ook gehad? Het gaat toch wel over he
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), want hij zou wel eens kunnen uitbreken of gestolen worden
.
?
. Ik zou hem voor geen goud meer op stal willen hebben en geniet er elke dag van hoe fijn hij het daar vindt. Wat een mietje ben ik
!
!
het lieft stop ik ze onder een regendeken
maar dat gaat me een beetje te ver haha.
. Maar vannacht zag ik hem in gedachten al in paniek raken van een flits of een knal en dwars door een draad rennen. Maar dat is natuurlijk onzin, hij heeft overdag in de groepswei ook wel eens onweer buiten meegemaakt en in de stal 's avonds of 's nachts sowieso. Zeker als er een doorgewinterd buitenpaard bij staat dat rustig blijft, zal een paard van onweer niet warm of koud worden. 

Komt dus wel goed, ze smelten niet zomaar.
. Heeft hij geen schuilstal? Hopelijk is hij er morgen bovenop.
First thing in the morning staat ze weer lekker op de wei en ´s nachts in de stal kan ze contact hebben met meerdere buren en over de staldeur alles zien buiten terwijl ze op haar hooi staat te knabbelen. Ik verzorg af en toe andere paarden die wel een schuilstal hebben en niet het hoogste punt zijn in de wei, dus over hun maak ik me absoluut geen zorgen. Als het ze te nat wordt gaan ze wel naar binnen toe als ze willen. Maar ik heb wel eens een pony op een wei gehad bij ons in het dorp in Belgie zonder schuilmogelijkheden en mét onweer, mooi dat ik om 3u in fr nacht bij zijn wei stond om te kijken of alles goed was en slapen deed ik ook niet meer
!