Mooi op tijd kwamen ze aan. Eerst Pinky en de stalbeestjes even voorgesteld en toen ben ik even verder gegaan met het mesten van mijn stal.
Caitlin had al snel door hoe'n duivel Pinky was dus die had er een volle taak aan hem bij de voerton weg te houden

Na een tijdje heb ik Pinky vastgezet en is Caitlin Pinky gaan poetsen.
Toen ik klaar was met mesten heb ik Pinky opgetuigd en toen zijn we gegaan.
Door de zeikende regen

Eerst Pinky aan een halstertouw vast maar al snel vroeg ze of dat los mocht. Nouja, van mij wel, al was ik toch wel een beetje bang hoor

Pinky liep braaf mee (nouja, voorop, hij had er vet zin in). En Caitlin kon hem goed aan. Toen hij op de weg schrok van iets begon Pinky te draven. Maar al snel had Caitlin hem lachend onder controle en draaide een rondje naar ons terug.
Even later waren we weer thuis en wilde Caitlin nog even in de weide rijden. Pinky dacht hier iets anders over en liet dit merken door wat bok en steiger acties maar Caitlin kon alleen maar lachen en hem vooruit zetten

Hij liep echt onwijs mooi, super naar beneden en lekker door. Echt heel leuk om je pony ook eens onder het zadel te zien.
Caitlin komt dus voortaan 1 keer in de week. En ze vroeg zelfs of ze hem uit mocht brengen op haar manege (De Ark in Mierlo, waar Heike ook staat) in de dresuurwedstrijden. Nou, wat mij betreft wel

Helaas zijn de foto's super donker door de regen. Hopelijk is het volgende week beter weer, want dit MOETEN jullie gewoon zien