Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Een paar keer met mijn vorige paard in een hindernis gevallen en zo. Mijn paard van nu is eigenlijk heel betrouwbaar met springen, maar leuk zal ik het nooit vinden. En ja, nu heeft hij natuurlijk een peesblessure gehad, dus heb ik het ultieme excuus om nooit meer te hoeven springen, eigen schuld, dikke bult, had hij toen in de paddock maar niet zo raar moeten doen dat hij de blessure opliep }> }> Balkjes lopen vind ik altijd wel erg leuk, degene die les geeft bij de vereniging brengt daar ook altijd veel variatie in. Over ballkjes door een S van hand veranderen bijv. Nou ik dacht dat ik mijn paard redelijk soepel en gehoorzaam had, maar boven balkjes, als hij zijn zweefmoment moet vergroten valt dat nog erg tegen. Of 2 balken op afstand van elkaar en dan de ene keer 6 galopsprongen ertussen, dan verruimen naar 5 of juist verzamelen tot 7 sprongen vind ik ook erg leuk. Ik moet alleen toegeven dat ik te lui ben om thuis balkjes neer te leggen. (moet er dan ook een heel eind mee sjouwen)
) en er hebben ook mensen gevraagd of ze hem uit mochten brengen in het springen, maar ja er zijn 2 problemen, ik wil dat niet en mijn paard laat alleen mij erop en een ander gooit hij eraf.