Rationeel gezien zou het dus misschien beter zijn Abby te verkopen, maar emotioneel gezien

(Tot overmaat van deze emotionele ramp bleek mijn zus in het geheim bij Abby op visite geweest te zijn en had een mooi fotoalbum gemaakt van dit bezoek wat ik voor kerst kreeg en waardoor ik mijn kerstcake rijkelijk besprenkelde met zout water dat spontaan uit mijn ogen stroomde)
Waar ik het meeste moeite mee heb is haar uit handen te geven in een fase waar zoveel mis mee kan gaan, namelijk de basis van het rijden en / of mennen. Niet dat ik zoveel ervaring heb met het inrijden van paarden, maar ik weet wel dat de manier die ik voor ogen heb, een goede manier is.
Jammergenoeg worden veel Tinkers gekocht door mensen met niet veel paardenervaring en als er een ding is dat ik Abby niet wil aandoen is het geklungel van onervaren mensen die zonder goede begeleiding haar gaan beleren. Waarschijnlijk kom dit een beetje cru en bot over, maar zo voel ik het wel op dit moment. Ik weet dat ieder dier dat je verkoopt of uit handen geeft een gok is en dat je je daarin moet berusten, maar... *zucht*...