Heel de week naar mijn verzorgpony's geweest :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Heel de week naar mijn verzorgpony's geweest :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 13:25

Hoi ,

Ik was een hele week bij mijn moeder , dus ben ik elke dag naar mijn verzorgpony's geweest.Ik mocht elke dag gaan eten geven , en dat vind ik zoooo leuk .En dan elke dag de pony's poetsen enz... .Dinsdag , donderdag en zaterdag heb ik gereden en dat ging heel goed.Maar zaterdag niet zo erg goed , ik moest in een les op kop rijden met Tars (eerst inrijden) , en in het begin was hij wel braaf maar toen begon hij met zen kop te schudden en doen en moest ik met zweepje rijden Boos! .Toen was hij wel braver , maar na een tiental minuten begon hij weer te klieren , heel dicht tegen de omheining gaan zodat mijn been er tegen ging , toen moest ik na de les nog galloperen van Anita ( de eigenaaresse van de pony's) tot ik het beu was.Ja wel wreed maar na 10 minuten had ik het opgegeven , heel de tijd stoppen in een hoek , maar heb wel eventjes kunnen galloperen.Dus ik eraf , ging Karen (lesgeefster) erop.Na 5 minuten werd zij het ook beu , Anita derop (hahaha was echt geinig , een volwassene op zo'n kleine pony Tong uitsteken).Toen luisterde hij wel even maar wou haar ook de hele tijd tegen de omheining schudden.

Anita durfde niet alleen longeren omdat ze vorige keer de bak was doorgesleurt , omdat ze Tars niet kon houden toen.En toen kwam de redding : de man die korrel kwam leveren ging Tars longeren.Hij kon Tars wel houden maar hij kon niet longeren .Dus Anita ook in de bak , was zij aan het sturen en die man aan het trekken wanneer hij uit de cirkel ging of wou gaan lopen.Tars was trouwens bijna p zijn knieƫn gaan zitten uit protest.Ach ja , ik heb ook weer wat geleert natuurlijk Haha! .Vond het wel leuk eigenlijk:j .