Ik wil even kwijt hoe blij ik ben met mijn nieuwe aanwinst.

Vandaag hebben we een spiksplinter nieuwe trailer gekocht!!! Ik was al geruime tijd opzoek naar informatie over allerlei trailers om te zien of het voor mij ook mogelijk was 'vrijheid' te kopen. Op internet zag ik dat Wesco wel 25% korting op zijn trailers gaf, nu tijdens de kerst en nieuwjaar. Bij mij op stal hebben ze een tweepaardstrailer van Wesco die zich goed houdt en ik wilde kijken of dat de anderhalfpaards wat voor mij was. Dus we zijn vanmorgen in de auto gesprongen en het halve land door gekrost om helemaal naar Coevoorde te rijden. Man wat een rot eind rijden is dat, helemaal onder Rotterdam vandaan.

En daar stond tie in de showroom en nu is tie helemaal de mijne...

Natuurlijk heb ik wel eerst even gebeld of dat ze open wilde blijven totdat wij geweest waren... en dat wilde ze. Toen ik de hoorn neer legde zei ik tegen mijn wederhelft: "ik had Herman Finkes (een cabareteer) aan de telefoon," want zo klonk die verkoper. Echt een grappig dialect. Ik verwachte elk moment een woordgrap.
Nu ga ik 'm volgende week ophalen!!! Weer dat p*kke eind rijden (twee en een half uur) maar dat is het wel waard. Nu kan ik eindelijk naar het strand en wedstrijdjes rijden die ik leuk vind. Het is niet te geloven. Op de fiets zit ik een half uur van het strand vandaan, maar op Lavendel durf ik het niet aan. Gisteren sprong ze bijna boven op een babyblauw daihatsuutje. Die mevrouw erin kreeg bijna een beroerte... en ik vroeg me af of ik wel zo goed verzekerd was... Gelukkig liep het allemaal toch nog goed af, maar ik ben die 50 meter dat we van het erf af waren maar weer gauw teruggereden... het is het drukke verkeer waarop madam zo loopt te flippen. Ik hoop dat een ruiterpad, een strand of een andere mogelijkheid om even d'r ei kwijt te kunnen de oplossing is... en dat kan straks!!!! Joepie
Eindelijk weer een beetje licht in mijn depressieve periode... ik hoop dat ik er nou eens uit ga komen. Wel merk ik op stal dat er veel scheve gezichten komen... dat ik nu een trailertje heb... ik weet dat ik me er niets van aan moet trekken, maar ik ontkom er niet aan dat het me toch raakt... er zijn bepaalde mensen die een ander echt nix gunnen, of in ieder geval geen trailer... hebben jullie daar ook veel last van, afgunst, jalousie, sfeerverpesters, coalitievorming en andere ongein... wat is jullie lijfmotto dan om je daartegen te beschermen?