Een oude vriendin van me belde. De aanleiding kwam van haar door na 1,5 jaar een kerstkaartje te sturen vorige week. Ach en ik besloot er maar een terug te sturen omdat ik toch eentje over had en dan wel zou zien wat er zou gebeuren.
Ze heeft een tijdje in een andere stad gewoont met haar vriend die haar dus alles verbood.
Ze moest dus alles stiekum doen. Nu is ze vorige week bij hem wegggaan omdat hij niet in therapie wou.
Maar dat was nog niet alles, begin dit jaar heeft ze haar paardje aan koliek verloren, we hebben samen dat paardje uitgezocht een jaar of 6 geleden.
Toen na een maand liep ze zomaar tegen een ander paardje aan en heeft die gekocht. Maar paardje had nogal kuren en heeft haar afgegooid en daarbij heeft ze haar heup gebroken. Dusweken thuis gezeten.
En vervolgens stapt er nog een goede vriendin van stal uit het leven(zelfmoord).
Nu komt ze volgende week bij me, ff kletsen en een beetje opbeuren maar. Ze heeft haar paard nu wel meegenomen naar haar eerste stal en ze heeft gelukkig ook al weer werk gevonden.
Maar ik ben toch echt wel geschrokken, zeker wat haar eerste paard betreft en nu blijkt dus ook wel waarom ze nooit meer contact had.
Het jaar is nog steeds niet om en er blijven maar dingen gebeuren om me heen.
2002 kan dat niet van de kalender af?